{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

Rense tank {{forumTopicSubject}}

I har sikkert hørt om det før - knallert til fest med stive mennesker, dumme idioter der ikke har respekt for andres ting, øl i knallerts benzintank.

Jeg nåede desværre ikke at opdage det i tide, og det var først da min maskine begyndte at opføre sig noget så underligt at jeg anede uråd.
Tog bundkaret af, og opdagede en hel masse orange slim dernede..

Jeg fik aldrig rigtig renset min tank, da der altid syntes at sidde noget 'slim' tilbage i bunden af den, og da jeg ret hurtigt efter fik kørekort, forsvandt interessen hurtigt for knallerter.

Men nu har jeg besluttet at der skal ske noget, og jeg vil endelig få min kære gamle Puch Maxi ud og køre igen. Derfor spørger jeg jer - hvad er den letteste måde at få renset en tank på?
Jeg har ikke alverdens udstyr og grej til rådighed, så hvis nogen af jer små handymænd kan komme med et lille fuskertip, ville jeg blive meget glad.

På forhånd tak for hjælpen! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rense tank
  • #1   3. jul 2015 Luk for benzinhanen og hæld lidt benz eller bremserens i tanken. Hold en klud for påfyldnings hullet og sæt en blæsepistol med trykluft ned i hullet sammen med kluden. ryst knallerten, og giv den noget trykluft og åben så benzin hanen.
    evt. tag benzin hanen af og hold en finder for hullet i stedet for at lukke for hanen.

• #2   3. jul 2015 højtryksrenser også bare fuld knald på i noget tid

• KENNETH N
    KENNETH N Tilmeldt:
    sep 2009

Følger: 1 Følgere: 2 Svar: 159
    #3   3. jul 2015 afmonter benzinhane og stil en spand under med en lagen tshirt andet bliv ved med at hælde benzin i til der kommer ren ud, genbrug benzin ved at hælde

Kommentér på:
Rense tank

Annonce