Kan ikke rigtig justere karburator {{forumTopicSubject}}
Jeg har sat en ukendt 18mm karburator på min rx 50 og den går egentlig ok jeg synes bare den tøver lidt i bunden og har forsøgt mig med at justere den lidt ind men den opføre sig mærkeligt.
Ved grund indstilling 1,5omgang ud går den rigtig dårlig den går faktisk bedst med bland skruen helt i bund og Max 1/2 omgang ud........så det er lidt svært at justere......nogen der har en idé om hvad der kan være? Min første tanke var falsk luft men har forsøgt med lækage søger og der skulle ikke være nogen utætheder.
Det skal siges den går ikke dårligt når skruen er i bund den trækker faktisk ret godt når den lige kommer over 2-3000 omdrejninger kunne bare godt tænke mig rent faktisk at have muligheden for at justere
sep 2014
Følger: 1 Følgere: 92 Scootere: 1 Emner: 108 Svar: 1.380
apr 2015
Følger: 17 Følgere: 159 Scootere: 2 Emner: 73 Svar: 302
sep 2014
Følger: 1 Følgere: 92 Scootere: 1 Emner: 108 Svar: 1.380
apr 2015
Følger: 17 Følgere: 159 Scootere: 2 Emner: 73 Svar: 302
Hvis jeg begynder at skifte dyse så ændre det jo netop på indstillingen og når den der nu sidder gir den rigtige forbrænding set ud fra tændrørs farve forstår jeg ikke helt meningen med at skifte den ud så vil det jo netop give mere eller mindre bensin hvilket vil ændre forbrænding som jeg jo synes ser rigtig god ud.
Så lidt forklaring tak så jeg lige kan følge med
Kan ikke rigtig justere karburator