{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.641 visninger | Oprettet:

Er kun original (45) udstødning 100% lovlig ? {{forumTopicSubject}}

jeg har købt mig en 2005 Peugeot Speedfight 2 AC (45km/t model) og er ved at istandsætte den men er MEGET i tvivl om hvad udstødning jeg må sætte på den ?

lige nu sidder der en meget rusten "uoriginal std. potte" på af ukendt mærke uden begrænsning i forrør el. m. blindrør.. og den køre 45-50 på speedo

Jeg er blevet småforælsket i den "Tecnigas Silent Sport" til 750-800kr. men er den begrænset og kommer det til at give en astmatisk "45" ?

Jeg kan se at Peugeot har bygget en "luft-pumpe" på krumtaphuset der har skulle puste i den originale udstødning for at give en renere forbrænding.. !? (og der er en dyse #50 i kaburatoren og et NGK "glødetal 5" tændrør i..

Betyder det at den originale udstødning havde katalysator i 2005 ? og kan en 45-scooter få bøde for at køre med en udstødninge der forurener mere end den originale ? el. kan jeg købe en uoriginal der passer på en Speedfight 2 og justere den dyse, ruller, vario bagplad osv. og få den ned på 45km/t ??

og hvad gør man ved den der luftpumpe dims der åbenbart er bygget ned i krumtaphuset og er i konstant indgreb med krumtappen..?

Jeg håber i kan hjælpe..?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er kun original (45) udstødning 100% lovlig ?
Kommentér på:
Er kun original (45) udstødning 100% lovlig ?

Annonce