{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
585 visninger | Oprettet:

Jonas N
Jonas N
Tilmeldt:
23. feb 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Vepsa Ciao, dysse {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg har købt mig en Vespa Ciao uden plump. Resten er originalt. Hvilken størrelse dysse er bedst at køre med?

Er villig til at modificere mit luftfilter, evt. købe nyt, men ikke andet end det. Gider ikke ny karburator, cylle/stempel eller udstødning.

Håber i har noget erfaring i gider dele


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vepsa Ciao, dysse
  • #1   9. apr 2015 Std er en #39, smæk en #42 i og tjek tændrøret efter. Men hvorfor gider du ikke skifte udstødning? Det giver faktisk en del, og den koster ikke alverdens.

  • Jonas N
    Jonas N Tilmeldt:
    feb 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   9. apr 2015 Havde #42 i før og har det stadig. Syntes ikke der sker så meget. Tænkte at jeg skulle op på #50 eller mere.

    Måske en ny udstødning kommer en dag. Er det i så fald en Giannelli Original Power?



  • #3   9. apr 2015 Tjek dit tændrør. Jeg køre med 44 eller 46. Og jeg har 43 mm cylinder og Giannelli Original Power på. Den kunne godt bruge en større udstødning, men så ville den larme mere. Også en fin udstødning til std cylinder.

Kommentér på:
Vepsa Ciao, dysse

Annonce