{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
887 visninger | Oprettet:

Lapning af Slangeløst dæk. {{forumTopicSubject}}

Nå... Bad Luck Brian her...

Lige pillet en lille sten på ca 1 cm ud af mit dæk, som har været skyld i en punktering.
Nu står jeg i den situation, at dækket er fladt, og den nærmeste værkstedstid er d. 21... April.
Mit spørgsmål er så.
Hvis jeg bruger 1 stks http://www.thansen.dk/…/reparatio…/n1387907851/pn-487085732/

Vil den CO2 patron der følger med, fylde Hele dækket op til 2.1 Bar? (Fra komplet fladt dæk).

Såfremt den gør, så lapnings proceduren foregår således:
"Bor" hullet rent > Påfør gummicementen på "boret", og indfør i hullet, og træk ud igen. > Indsæt Copperlapningsting på "trækjernet" ca i midten. > Indfør materialet ind i hullet. Drej 1½ omgang, hvorpå træk ud igen (Men kun ca 1/5 del), og skær det resterende af.
Er det korrekt forstået?

Undskyld det lange opslag.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lapning af Slangeløst dæk.
  • Emil Ø
    Emil Ø Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 403
    #1   6. apr 2015 Kan du sagtens bruge men det er ikke sikkert at dækket kan fyldes helt men du kan sagtens komme hen til nærmeste tank

• #2   6. apr 2015 Jeg har brugt det næsten samme mange gange til atv, havetraktor osv. Det fungere fremragende.
    Dog ville jeg bore hullet rent først > Indsæt Copperlapningsting på "trækjernet" ca i midten. > Påfør gummicementen på Copperlapningsting > Indfør materialet ind i hullet. Drej 1½ omgang, hvorpå træk ud igen (Men kun ca 1/5 del), og skær det resterende af.
    Det er den fremgangsmåde jeg plejer at bruge, og har set andre bruge og det fungerer for mig smiley

• #3   6. apr 2015 Finno smiley

Dejligt at THansen kan levere næste* dag. (Med forbehold for helligdage osv)

Der er heldigvis en tank, ca 1½ Km fra mig. Så... Bør nok kunne køre over der, og få nok luft i dækket smiley

Kommentér på:
Lapning af Slangeløst dæk.

Annonce