{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

Martin C
Martin C
Tilmeldt:
13. mar 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Velo SoleX {{forumTopicSubject}}

Hej med jer. Jeg har netop anskaffet mig en Velo SoleX 3800. Det er den lidt nyere model prod. i Ungarn. Den havde stået stille godt et år, så da jeg kom hjem skiftede jeg benzinen ud med noget friskt, selvfølgelig med olie i. Den startede med det samme, lidt hvid røg fra udstødningen men ellers fint. Men det kører lidt ujævnt og er til tider lige ved at gå ud. Hvordan indstiller jeg den så den kommer til at gå jævnt. Eller kan det være noget filter værk. Mvh. Martin


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velo SoleX
  • #1   13. mar 2015 Der sidder filter i tanken og i karburatoren. Det kan jo også Være dysen er stoppet eller membranen i pumpen er mør. Bliver det bedre eller værre hvis du justerer den på chokeren?

  • #2   13. mar 2015 Men det kan Være mange ting. F.eks. forkert indstillet platiner, utæt top eller bundpakning, tilstoppet udstødning, tilstoppet luftfilter osv.

  • Martin C
    Martin C Tilmeldt:
    mar 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   13. mar 2015 Tak Jesper. Jeg tror bare jeg må prøve at starte fra en ende af. Syntes det bliver værre når jeg prøvet at stille på chokeren. Har du et godt rå til hvor jeg kan starte?

Kommentér på:
Velo SoleX

Annonce