{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.205 visninger | Oprettet:

Tændrør sort {{forumTopicSubject}}

Hej SG.

Har lige installeret TP Black Trophy 70cc og Dellorto 17.5mm for nogen dage siden på min PGO PMX. Har GG i forvejen. Har kørt 250+km og er begyndt at give gas. Den vil godt tage bundgas når man accelerer, men ikke når man allerede kører 75km/t (ca topfart)

Har købt Dellorto dysesæt 88-110 til indstilling. Men mit tændrør er sort uanset om der er 88 eller højere i. Kan det tænkes at det er dårlig benz/luft/olie blanding der er årsagen til dette eller er det hovedsageligt dysen der er for stor?

Er lidt bange for at køre med for lille dyse ved fejl hvis den sorte tændrør skyldes andet end dysen og derfor varmesætter stemplet. Den lyder super godt og trækker sindsygt. Den gider bare ikke tage bundgas ved topfart. Og der er ingen mærkbar forskel på 3/4 gas og 4/4 (bundgas).

Kan det tænkes at karbu giver mere benz end cylle kan bruge ved bundgas og drukner den så den ikke trækker mere og taber fart? Når jeg giver slip på gassen og giver 3/4 gas igen, trækker den fint.

Jeg har forresten bare sat den sorte tændrør i igen uden at fjerne/rense det sorte. Ved ikke om det er derfor den bliver ved med at være så sort. Skal man rense den?

Mvh. Jens H


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tændrør sort
Kommentér på:
Tændrør sort

Annonce