{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.178 visninger | Oprettet:

Jacob B
Jacob B
Tilmeldt:
30. nov 2014
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8

sætter ud {{forumTopicSubject}}

Hjælp til Speedfight

Den starter fint, og går fint i tomgang. Kører lidt, så sætter den ud, tager gas og sætter ud igen, slipper gassen og vrider håndtag lidt. Så kan jeg få den lige så stille til at tage gas, og komme op i marchtempo. Så kører den fint, eller også starter den forfra.
Har puttet karburatorvæske på.
Har haft nåleventil af tidlige, fordi den sad fast. Gav den lidt motion, så har der ikke været noget siden. Kan det være den der driller igen. Sidst med nåleventil kom der benzin ud af overløbsrør, det gør der ikke denne gang.

Nogle der kender til problem og aller helst LØSNING


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  sætter ud
  • #1   8. dec 2014 Hvis karburator ikke drypper er det ikke det, for mig lyder det som dårlig stel forbindelse eller defekt tændrør

  • #2   8. dec 2014 Hvis karburator ikke drypper er det ikke det, for mig lyder det som dårlig stel forbindelse eller defekt tændrør

    Skift tændrør, er det ikke det så lav nogle flere stel forbindelse i tyk ledning mellem motor block gerne 2steder over til batteri - pol og hvis du kan finde det sted hvor ledningsnettets stel bliver skruet fast på stellet så derhen ogsånår hvert fald over til stellet også, når det virker kan du fjerne de forbindelser der ikke gav pote, så bare sæt en masse på


  • Jacob B
    Jacob B Tilmeldt:
    nov 2014

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 8
    #3   8. dec 2014 det prøver jeg lige mange tak

Kommentér på:
sætter ud

Annonce