{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.532 visninger | Oprettet:

PGO gmax vil ikke starte (Hjælp søges) {{forumTopicSubject}}

Hej jeg købte mig en pgo gmax her for 5 måneder siden, det har indtil videre været den knallert jeg har allermest bøvl med. En morgen jeg skulle på arbejde gik jeg ud og startede den og den startede som den plejede da jeg så begyndte at køre lagde jeg mærke til jeg ikke kunne køre mere end 30 kmt på speedometeret hvor den normalt roder rundt ved 45 kmt. Jeg holdt ind på tanken og tjekkede om der var noget sted den trak falsk luft ind men var sent på den den morgen så noget kun et meget hurtigt tjek jeg tankede og så kørte jeg afsted men nu kunne den kun køre 25 kmt jeg kørte de 3 km på arbejde og da jeg nåede ind på parkeringspladsen gik den ud af sig selv. Da dagen var gået og jeg kom ud til knallerten ville den gerne starte men gik ud så snart jeg gav gas, jeg trak den hjem. Og begynde at rode men kunne ikke få den startet den dag 2 dage efter fik jeg den startet igen da jeg satte nyt tændrør på men det virkede kun til jeg havde kørt 300 meter hvor jeg kunne mærke den tabte krafter og holdt ind på tankstation hvor den gik ud af sig selv nu vil den slet ikke starte. Da jeg så rodede med den igen fandt jeg ud af at den små lyn fra tændrørsledning til stellet og affjedringen. Skiftede hele kablet med tændspole og nu gnister den ikke mellem ledning og stel mere men den vil stadig ikke starte, håber nogle af jer flinke gutter herinde kan hjælpe mig for jeg har ingen ide om hvad det kan være.

Jeg har prøvet følgende:
Renset kaburator
Skiftet tændrør
Skiftet tændrørs hætte, kabel og tændspole.
Renset luffilter.
Tjekket topstykke cylinder og stempel og det ser umiddelbart fint ud.

Tak på forhånd.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PGO gmax vil ikke starte (Hjælp søges)
Kommentér på:
PGO gmax vil ikke starte (Hjælp søges)

Annonce