{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SFX min forgaffel har sat sig. hjælp
  • #1   29. sep 2014 af med skidtet og få det skildt ad.
    så skal det smøres op igen, hvis ikke ny forgaffel på til billige penge i markede.
    nok det nemmeste smiley

• heine A
    heine A Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 9 Svar: 42
    #2   29. sep 2014 #1
    Man kan da ikke skille en forgaffel ad, altså pille affjedringen fra hinanden? eller hvad? :b

• #3   29. sep 2014 Det er muligt da der meget gerne skulle være små "clips" ved pakningerne som holder olien inde. Jeg har set videoer på større crossere. Men om det er andeledes på knallerter ved jeg desværre ikke... Der er kun en måde at finde ud af det på og det er at prøve selv:)

• heine A
    heine A Tilmeldt:
    sep 2013

#4   29. sep 2014 #3
    Det begynder at lyde meget teknisk, har godt lige set en video af det smiley

• #5   29. sep 2014 Korrekt smiley tror godt en knallert mekaniker kunne klare det hvis man ikke selv er den store haj til knallert

• #6   29. sep 2014 i bunden af gaffelbenet sidder en 6er umbraco den skruger du ud der efter kan du trække det fra hinanden. men dit problem er nok at den er blevet trykket på ydersiden og så kan de sække sig fast. Har haft 12 honda sfx og 4 af dem har gjort det. men hvis den er trykket på ydersiden så er den kige til at smide ud.

• heine A
    heine A Tilmeldt:
    sep 2013

#7   29. sep 2014 #6
    Scooteren blev fragtet i en lille bitte trailer, hvor den har stået lidt i spænd ved forhjulet (den har stået fra det ene hjørne til det andet med styret helt drejet, for at kunne være der) hvor eefter de har sat sig fast.
    Hvad mener du med trykket på ydersiden?

• heine A
    heine A Tilmeldt:
    sep 2013

#8   29. sep 2014 så har jeg haft forhjulet af og fandt ud af, at det kun er venstre forgaffel der sidder fast. Jeg har haft skruen i bunden af den ude, men den er total fastsiddende.
    Højre forgaffel er lige som den skal være. Er der noget som helst at stille op?

• heine A
    heine A Tilmeldt:
    sep 2013

#10   29. sep 2014 #9
    hah den filosofi kan jeg nu godt lide, dog ligger problemet i, at den bare IKKE vil fra hinanden ;b

• heine A
    heine A Tilmeldt:
    sep 2013

#12   30. sep 2014 #11
    hvad plejer du at gøre ved rustne bolde, som engang blev skruet i men bare IKKE vil ud? smiley

Hold da kæft alligevel, hvis det er tilfældet her, ja så kan jeg lige så godt skifte hele lortet, for gaflerne kan jeg ikke pille af grundet rust, hm ;b

• heine A
    heine A Tilmeldt:
    sep 2013

#13   30. sep 2014 Vil der ske det helt vilde ved at jeg stadig køre på scooteren, nu den er total stiv?
    Køre inde i byen.
    ps. bagbremsen virker ikke pt. så bremser med forhjulet, betyder det noget når den er stiv foran?

• heine A
    heine A Tilmeldt:
    sep 2013

#15   30. sep 2014 #14
    Hørt!! smiley

Kommentér på:
SFX min forgaffel har sat sig. hjælp

Annonce