{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
809 visninger | Oprettet:

Minarelli motor - meget sløv {{forumTopicSubject}}

Har en dejlig yamaha neos. Årgang 99.

Det er en 45 med gianelli go udstødning og begrænsere fjernet.(undtagen i luftfilter)

Når den er kold kører den ok, men på ingen måde som den burde uden begrænserne. Når den så bliver lidt varm, skal den nærmest skubbes i gang med fødderne og nogle gange have en smule choker ved igangsættelse og opad bakke for at køre bare nogenlunde.

Der er kommet ny studs og ruller på, og luftfilteret er blevet rense for at være sikker på der nu også kom luft igennem.

Skal jeg til at skifte cylinderkit eller hvad ville i gøre?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vandhane der drypper 700 kr.
  • Rille ud til EL 2.000 kr.
  • Samling af IKEA PAX garderobes 500 kr.
  • Beskæring af hæk 500 kr.
  • Montering af toiletsæde 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Minarelli motor - meget sløv
  • #2   24. aug 2014 Det er standard str. ruller der sidder i, men det prøver jeg lige. smiley

Den har kørt underligt i dag. På en 12km tur, skulle den have choker ca. 30 procent af tiden, for at trække jævnt. Da jeg kørte hjem igen, kørte den perfekt uden hjælp fra chokeren.

• #4   24. aug 2014 Det prøver jeg. smiley

Tror sagtens jeg kan klare det der, men har du et kvalificeret bud på hvad en funktionel tilsvarende karburator må koste, som jeg kan lege lidt med ved køkkenbordet, uden at skulle have min egen ind?

Kan sagtens selv søge markedet igennem, men vil gerne vide hvad jeg ca. må spendere på den slags, uden at snyde mig selv smiley

• #6   24. aug 2014 Takker. Det er jo slet ikke galt smiley

• #7   2. sep 2014 Der sad sgu en begrænser i det udstødning der. Den er ude nu. Og nu trækker lortet sgu. Men jeg kan ikke hive den over 60. Vil godt lige have 10 mere, hvis det lader sig gøre uden tun.

Scooteren har kørt 13000+

Kan det give lidt at købe nyt standard/lovligt cylinderkit og evt. skifte trimfjedre? Tænker på, at det måske kan være slid

• #9   3. sep 2014 det har ikke noget med bøden at gøre. Det er mere af hensyn til benzinforbrugt. Ved godt jeg vil have det hele for det halve, men kan selvfølgelig godt se det kunne blive dyrt hvis det intet giver smiley

Kommentér på:
Minarelli motor - meget sløv

Annonce