{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  BP7HS til 70cc?
  • #1   18. aug 2014 Kører 8 eller 9 alt efter hvad jeg synes spiller bedst smiley

  • #2   18. aug 2014 Det har ikke noget med tændrøret at gøre..

    Men et 7er rør bliver for varmt til 70cc.

    Kør med 8er til bykørsel, eller 9er til landevej eller høje omdrejninger.

    Det 7er går hurtigt til..


  • #3   18. aug 2014 Undgå P tændrør til 70ccm.
    Kompressionen er for høj og stemplet kommer for tæt på topstykket.

    Det er IKKE dit tændrør, som den er gal med.
    Det er resten af din tænding, som nu ikke er i god nok stand, til at presse en gnist igennem kompressionen, som nu er meget højere end da du kørte med std cylinder.

    Hvis du havde sat Polini EVO på, så havde den slet ikke startet.

    Split din tænding ad og gå den grundigt igennem for fejl.
    ALT...!
    Alle stik fra stator til CDI tjekkes for ir, alle ledninger for knæk/brud/hårde steder, af med svinghjul og rens stator, magnet samt pick-up.


  • #4   18. aug 2014 Jeg læste om en der havde kørt med dyse 76 på en sf2 med min cylinder

    Han sagde det var hans erfaringer at de scootere fra dengang kørte med usædvanligt lave dyser.

    Prøvede med det gamle br8hs, det gik fint i tomgang, bedre før faktisk.

    Men tømte den også godt med 8-10 spark i kickstartrren uden tændrør i.. Så det er nok snarere derfor den tog næsten 3000 omdrejninger.

    Begge tændrør HELT sorte efter nogle minutters tomgang


    Prøvede så uden luftfilter på.


    Den startede fint, gik højt i tomgang, og der var antydningen af stigning i omdrejninger da je rørte gassen.


    Den sprøjtede meget benzin ud af karburatoren når jeg prøvede at give gas.


    Nu sætter jeg lige hurtigt den 92 dyse i og ser om den så vil tage omdrejninger


    Det var den dyse jeg startede cylinderen med første gang, og det eneste tidsounkt den har ville tage nogen som helst omdrejninger
    Den trak ligefrem lidt


    Hvis den gør det igen, så er det enten fordi jeg har for lav dyse i eller fordi tændingen er træt
    Eller fordi der er snask i udstødningen
    Eller fordi stemplet vender forkert (meget udandsynligt)

    Det er VOLD besværligt at få udstødningens bolte i gevind så derfor tjekker jeg ike sådan liiiige.
    Det tager vel en 45 minutter


    Har ikke ruller liggende, og har ikke variotool eller noget
    Så rullerne er heller ikke sådan liiige at skifte


    Men for fanden, uanset rullerne SKAL den skuda kunne tage bare lidt omdrejninger.



    Hvad betyder det normalt at benzin kommer i luftfilteret ved gasgivning?

    Defekt tænding vel... Det er nok der vi er henne. Damn, har ikke penge til hverken fejlsøgning eller køb af 4 forskellige mulige sliddele..

    Know your enemy smiley


  • #5   18. aug 2014 Tjek din membran.. Det er temmelig sikkert der dit problem ligger..

  • #6   18. aug 2014 Ja, din membran kan sagtens være utæt.
    Ud med den og hold den op imod en skarp pære og hold membranpladerne væk fra dig selv, så du ser ind i hullet på membranen.
    Se efter om der er lys.
    Hvis der er lys, så er den utæt.


  • #7   18. aug 2014 Fandt et billede fra da stemplet var sat på
    Før der kom cylider på

    Det sidder rigtigt smiley


    profilbillede
  • #8   18. aug 2014 Er 95 % sikker på det ikke er udstødningen det her


    Det ville give fint mening hvis membranen døde af første prøvetur.

    Nu prøver jeg at kigge på den

    Har en laserpointer jeg kan teste med smiley


  • #9   18. aug 2014 Laserpointer?
    Til hvad dog?

    Hold membranen op imod en skarp pære.
    Du er ikke i tvivl om der kommer lys igennem eller ej.


  • #10   20. aug 2014 Membranen var raslet løs smiley

    Utroligt den kunne holde tomgang uden membran smiley
    Vidste jeg ikke de kunne


  • #11   20. aug 2014 Det kan den sagtens, den kan bare skyde lidt benzin retur gennem karburatoren smiley

    Super du fik styr på det igen smiley


Kommentér på:
BP7HS til 70cc?

Annonce