{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
340 visninger | Oprettet:

Hjælp til streetmagic! {{forumTopicSubject}}

Goddag folkens, jeg står i det problem at min street magic fylder krumtapshuset med benzin.

- Jeg har prøvet alt efterhånden, har skiftet studs, skiftet kaburator, tjekket simmerringe, tjekket membran, tjekket svømmer i de karburatoere jeg har prøvet, tjekket tændingen står rigtigt, men den bliver ved med at fylde det.
Der er massere af kompression på og ingen utæt heder?

- Nogle her inde der har oplevet noget af det samme, eller bare ved hvad problemet kan være på den.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til streetmagic!
  • #1   15. jul 2014 er det original studs og karburator?

• #2   15. jul 2014 45graders studs med 24mm stage6 kabu

• #3   15. jul 2014 så er det svømmeren der åbner for benzinen på grund af vinklen på karburatoren er så voldsom.. så skal du bøje svømmeren lidt så det kompenserer for det.

• #4   15. jul 2014 Det står det skam ogs i teksten at jeg har tjekket..

• #5   15. jul 2014 gnister den fint?

• #6   15. jul 2014 kan ikke rigtig se det kan være andet.. du har prøvet at bøje svømmeren så den lukker mere?

• #7   15. jul 2014 En kammerat og jeg har lige lavet en PGO der gjorde det samme. Det var flere ting der var galt. Not'en manglede, der var vand i tanken og så var chokeren lort så der bare væltede benzin ned i motoren med det samme den sugede i indsugningen smiley

• #8   16. jul 2014 Team larsen - Ja den gnister helt fint smiley

Jesper - Har ik lige prøvet at bøje i svømmeren, men har haft en normal studs på med en anden kabu så det sad normalt, der lavede den samme nummer smiley

8800 mhl - jeg har italkit på så der er ingen not, har peøvet at skifte benzin så det er heller ik vand i tanken, og den gør det også selvom jeg ik beuger chokeren, jeg fåe ikke engang våd hånd når jeg holder hånden for når der er 24mm på men da jeg havde standrat studs og 21mm på kunne jeg godt få våd hånd men den fylder stadig krumtapshuset.

- har fandme prøvet alt snart og ved virkelig ikke hvad det kanvære derer bare intet livstegt i den ??

• #9   16. jul 2014 Altså det der undre mig aller mest er at, den har kørt og så blev den slukket, så ville den ikke gniste, det var så stikket til italkitten der var gået så lavede jeg det så den kunne gniste igen og nu står jeg bare med det problem at den fylder krumtapshuset, den har ikke gjort det før med de dele der sidder på den så derfor det er mig en gåde smiley

• #10   16. jul 2014 Nej det er nu et specielt problem, men jeg tror altså du bliver nødt til at undersøge alle dele i benzinsystemet hver for sig. Dette problem har intet med kompression eller det elektriske at gøre så hvilken tænding du har på er irrelevant. smiley

Jeg forestiller mig lidt således at der kom en fejl med svømmeren i din gamle karburator og da du så har skiftet til en anden samtidig med at du har skiftet til en studs med en anden vinkel har du erstattet problemet med en anden, sådan at svømmeren ikke lukker ordenligt. smiley

Men altså, tjek det hele fra ende til anden. Oftest vil det være svømmeren der kan gøre den slags for det kan kun skyldes at den ikke lukker af for benzinen som den bør og der burde ikke være andet der kan gøre at det ligefrem fortættes så meget i krumtapshuset at der ligger væske dernede. smiley

• #11   16. jul 2014 Vi lagde også RIGTIG mange timer i den PGO vi lavede før den kørte. Der er ikke andet for end bare at blive ved med at prøve nogle forskellige ting og lægge hovedet i blød og tænke over idéer til hvad det kan være. Men det som jeg skrev var i hvert fald det vi gjorde for at få den til at køre smiley
    Held og lykke med det!

Kommentér på:
Hjælp til streetmagic!

Annonce