{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.024 visninger | Oprettet:

Fejlfinding på senior el-scooter...? {{forumTopicSubject}}

Jeg ved godt dette måske ikke er det ideelle forum at spørger i, men det skader jo ikke at prøve...

Jeg står og prøver at få liv i min nabo's el-scooter (en t-hansen model... )

http://www.thansen.dk/scooter-knallert-mc/senior-el-scooter/el-scooter-4-hjulet-sort-marshell/n-1035605175/pn-1029634168/

Det er mindre end 3 mdr. siden den fik nye batterier, og nu vil den lige pludselig ikke køre mere. Når man drejer nøglen blinker alle dioderne i batteriindikatoren bare, og der er eller ingen anden liv. hverken lys, eller bib lyde.

Sætter man laderen til, sker der heller ikke noget. Laderen viser at den er tændt, men indikere ikke at den oplader batterierne.

Drejer man nøglen mens laderen er sat til, indekere den at den oplader batterierne, og scooteren giver 3 x 2 hurtige bib, og derefter 2x1 længere bib, men man kan stadig ikke få den til at køre.

Har haft en Load-tester, på begge batterier, og de fejler tilsyneladende ikke noget...

Er den nogen der har et fornuftigt bud på hvad der kan være galt... Har prøvet at søge på nettet, man kan ikke finde nogen forklaring/fortolkning af bib-koden...

God weekend her fra...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fejlfinding på senior el-scooter...?
  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

Følgere: 23 Svar: 2.501
    #1   21. jun 2014 Hvis i har reklamationsret på endnu så kan i jo bare få t hansen til at lave den.

Ellers mål volt på batterierne hver for sig.
    Kontroller stik og sikringer.

Kan være t hansen har et fejlfindingsskema. Du kan da spørge dem.

Kommentér på:
Fejlfinding på senior el-scooter...?

Annonce