{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.389 visninger | Oprettet:

Maida
Maida
Følger: 2 Emner: 10 Svar: 33

Malossi Multivar, Ingen effekt {{forumTopicSubject}}

Hej SG.
Jeg har idag smidt en Malossi Multivario med 7g ruller på min dr big. Den har kun fået pillet skiven ellers er den standard. Men havde forventet et øget optræk og måske lidt på toppen, efter jeg fik sat Multivarioen på. Men umiddelbart kan jeg ikke mærke forskel. Nogen der har en Idé om hvad der kan være galt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til samle skab og kommode 1.500 kr.
  • Dækskifte på Audi i Ordrup 700 kr.
  • skift af hfi relæ 1.200 kr.
  • Isætning af dør/karm i skur 1.500 kr.
  • Installation of New Dishwasher 300 kr.
  • almindelig rengøring af min lejlighed 330 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Malossi Multivar, Ingen effekt
  • #1   18. jun 2014 Du satte den trykfjeder i, som der følger med ikke? Hvis JA du har sat den nye trykfjeder i, kan det meget vel være at din PGO ikke har krafter nok til at presse den ud.
    I med den standarde og så burde du ikke har det problem mere smiley

• #2   18. jun 2014 Prøv med 5,5 grams ruller

• Maida
    Maida Tilmeldt:
    nov 2010

#3   18. jun 2014 Har ikke skiftet tryk fjederen. Det eneste som er ændret, er at den flyver op på 7-8000 omdrejninger selv ved lav fart. Ville det blive bedre med så lav vægt i, Søren S?

• #4   18. jun 2014 Ja det har jeg altid kørt med i malossi multivar men du skal nok enten have lukket dit blindrør på udstødningen, da den tager næsten alt optræk, evt bare købe en 45 udstødning

• Maida
    Maida Tilmeldt:
    nov 2010

#5   18. jun 2014 Hmm, de standard 45 udstødninger er bare så dyre, hvis de er originale.. smiley

• Maida
    Maida Tilmeldt:
    nov 2010

#6   18. jun 2014 Kunne man ikke smide en GG på også dyse op, så burde det vel virke på samme måde? smiley

• Maida
    Maida Tilmeldt:
    nov 2010

#8   18. jun 2014 Så du vil mene, at hvis jeg sætter 8g i, så vil jeg kunne mærke en forskel? smiley

• Maida
    Maida Tilmeldt:
    nov 2010

#10   18. jun 2014 Kan det ikke være at den bare skal køres til. Har lige læst nogle forums på nettet, hvor der er delte meninger om hvorvidt den skal køres til eller ikke.

• Maida
    Maida Tilmeldt:
    nov 2010

#12   20. jun 2014 Fjernede tragten igår, og fik den kastet væk. Det ændrede en hel del, og optrækket er nu helt perfekt! smiley

• Maida
    Maida Tilmeldt:
    nov 2010

#14   21. jun 2014 Haha, hvis bare mit værktøj og viden indenfor faget kunne række så langt. Men skal der dyses op, efter tragten er fjernet? Tænker lidt, at når den for mere benzin, må dysen jo også reagere smiley

• #16   21. jun 2014 Fjerner du tragten i luftfilteret uden at dyse op får du problemer.

• Maida
    Maida Tilmeldt:
    nov 2010

#17   21. jun 2014 Det var ikke tragten i luftfilteret, men i membranen smiley

Kommentér på:
Malossi Multivar, Ingen effekt

Annonce