{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
553 visninger | Oprettet:

Mekaniker søges til bremser {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg prøvet 4 gange i udlufte mine bremser på min smt. Men det er ligesom de fejler noget ellers gør jeg det helt forkert..
Det drejer sig om begge bremser, både for og bag.

Når jeg udlufter kan pedalen sætte sig fast.
Den kun virker en dag eller to.
Har brugt 1 liter bremsevæske i forsøget, nu gider jeg ikke mere.

Hvis der er en der ved hvad der kan være galt og har lyst til at tjene lidt hurtige penge, så kontakt mig venligst og hør nærmere
.
Bor i Næstved, har kun begrænset værktøj, men har alt der behøves til at skille dem fra hinanden.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mekaniker søges til bremser
  • #1   30. apr 2014 Hvilken bremsevæske bruger du?

• #2   30. apr 2014 Havde du bare været fra Århus .,

• #3   30. apr 2014 Jeg er fra Køge og har udluftet mange knallerter, MCere og en enkelt bil.

Hvad er en skilling?

Når du siger at den kan sætte sig fast, mener du så at den blokkerer hjulet?
    Er det gamle klodser eller nye klodser?
    Er caliberen original eller noget du selv har købt og monteret?
    ( caliberen er den ved hjulet )
    Er skiven den originale?

• #4   30. apr 2014 Er du hjemme nu?

• #5   30. apr 2014 Hej igen.
    Jeg har desværre ikke fået penge idag som jeg ellers havde håbet, så det kan ikke blive her og nu.

Jeg bruger dot 4+, kan ikke huske mærket, har heller ikke mere af det.
    Den kan finde på at blokere pedalen imens jeg udlufter, ved ikke om dækket blokere også. Ved bare at det er begyndt at blive ret irriterende.

Det er originale kalibere, men har købt et sæt nye klodser (Mhr) har kun brugt dem bagpå lidt.
    Skiven bagpå er lidt slidt, men tror ikke det har noget med det afgøre.
    Når jeg kigger ind til klodserne efter jeg har haft bremset, så ser det ud som om at klodserne rammer skiven, men den bremser ikke.

Den kan godt bremse lidt, mest foran. Men ikke acceptabelt.

Havde tænkt mig at give en plov eller lignende, for at det bliver lavet og at jeg kan lære det og se hvad jeg gør forkert?.

• #6   30. apr 2014 Hvis du var fra esbjerg området skulle jeg nok have kigget på det. Men en plov er vel lige i overkanten at tage smiley det er jo ikk ligefrem et krumtaps skift smiley

• #7   30. apr 2014 Det kan anbefales at montere et langt stykke klar benzinslange på udluftningsudskruen når du udlufter, så kan du nemlig genbruge meget af bremsevæsken og den kan ikke suge luft ind den vej, men kun bremsevæske smiley
    Angående bagbremsen foretrækker jeg at tage kaliberen af bagsvingeren og placere den højt oppe, så man ikke risikere, at der står noget luft i bremseslangen som ikke vil ud smiley

• #8   30. apr 2014 Nu er klokken for mange og jeg tager til Tyskland imorgen tidlig.
    Er du hjemme mandag?

Har du haft klodserne monteret før?
    De blokkerer gerne hvis man bytter rundt på den, efter at de har været brugt.

• #9   1. maj 2014 Tommy, som skrevet har jeg ikke fået penge endnu. Ved ikke om jeg har fået penge mandag, men du skal være velkommen til at kigge forbi når jeg har fået penge, så du også får lidt for det smiley

Det skal lige siges at jeg ikke har et værksted, så det skal være rimeligt i vejret smiley

• #10   1. maj 2014 En plov for udluftningen ?! smiley den snupper jeg gerne jeg er i Næstved om lidt over en uge smiley

Kommentér på:
Mekaniker søges til bremser

Annonce