{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Filt og mal 23.850 kr.
  • Stikkontakt og lampeudtag fra væg. 1.800 kr.
  • Rengøring af lejlighed 450 kr.
  • Montering af inspektionsluge 500 kr.
  • Montering 350 kr.
  • Ophæng af to spejle mv 590 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bagdæk montering
  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

Følgere: 23 Svar: 2.493
    #1   11. apr 2014 Skru ventilen ud så kan luften komme hurtigere ind.
    Også prøv og sæt dækkanten lige meget ind mod midten hele vejen rundt sådan at dækket er centeret. Så holder det nok bedst tæt.

• #2   11. apr 2014 Hvordan har du lappet dit dæk ?

• #3   12. apr 2014 Ikke en metode jeg kan anbefale hvis man ikk ved hvad man gør

https://www.youtube.com/watch?v=ToAwCANRfpw

Jeg har gjort det med større hjul og har set hvad der kan ske når det går galt smiley

https://www.youtube.com/watch?v=KI38RZ2f6Ls

• #4   12. apr 2014 Skibums, det er en genial måde at gører det på, jeg har selv gjort det !!!

• #5   12. apr 2014 Jeg har taget udstødningen af. Dækket sidder stadig på, men jeg kan ikke få det af.. Møtrikken er for stram og er bange for at ødelægge kærven på den.
    Har prøvet med trykluft og fastnøgle med en ven:(
    Er på bar bund smiley

• scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

#6   12. apr 2014 Du behøver ikke tage dækket af fælgen for at lappe et slangeløst dæk.

• #8   13. apr 2014 Situationen er den at jeg har fået et helt nyt baghjul, men kan ikke få det gamle af. Har prøvet alt hvad der står herinde, møtrikken er for stram, og jeg vil ikke smadre møtrikken, for så kan jeg da aldrig få det af.. Please help

• scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

#9   13. apr 2014 Kontroller om der sidder en split ved møtrikken som skal fjernes først.
    Også rens gevind og møtrik med en stålbørste så der ikke sidder noget snavs.
    Så få fat i et værktøj der passer til opgaven.
    Også skal du have en lang arm på værktøjet. Du kan for eksempel sætte et rør på som forlænger.

Så hold bagbremengrebet inde, eventuelt for en anden til at bremse eller spænding bremsegrebet fast så baghjulet ikke kan dreje rundt.

Også sørger du ellers for at værktøjet sidder korrekt på møtrikken mens du lægger vægt i røret.
    Også skal du jo dreje den rigtige vej som var modsat urets retning på min scooter.

• #11   13. apr 2014 Tak! Fandme nogle svar man kan bruge til noget! Men jeg synes bare der er langt bedre greb i en fastnøgle..

• scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

#12   13. apr 2014 Som du selv har opdaget så har du ikke kraft nok til at få møtrikken af med din fastnøgle.

Du skal have en forlænger på.

• #14   13. apr 2014 Har fået den af!! Tak SG!!!

• scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

#15   13. apr 2014 Sådan! Du kan jo godt.

Kommentér på:
Bagdæk montering

Annonce