Start problem med Suzuki RMX 50 {{forumTopicSubject}}
Hej.
Jeg håber nogle herinde kan hjælpe mig med min Suzuki RMX 50cc
Jeg har købt mig en RMX som er rigtig rigtig svær at starte. Dog er der fin blå gnist og tændrøret er vådt af benzin.
Jeg har skiftet top og bund pakning da stemplet og cylinder skulle efterses og det så helt fint ud.
Den er ikke utæt eller suger falsk luft ind omkring studs/top/bund.
Opsætning er standart udover et MK forrør og dyse str. 75 i karburator.
Jeg fik den startet på kickstart, men den døde langsomt ud(10-15sek) selvom jeg gav den lidt gas.
Der er ingen af de små overløbs slanger på karburatoren. er der evt en der kan fortælle mig om det har betydning?
De er fin tæt i kølesystemet
karburatoren har været skildt ad og tjekket samt rengjort.
membranen ser også fin ud og det elektriske virker også fint.
Jeg er selv ved at give op. Håber der er nogle der kan hjælpe mig.
apr 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 27 Svar: 1.398
jan 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
apr 2013
Det kan også være din tændingspole der er i stykker, da du jo siger alt andet er i orden.
jan 2009
jeg kan se at tomgangs skruen og luftskruen på karburatoren er helt smadret og ikke kan justeres. tror jeg køber en ny karburator også.
apr 2013
http://scootershop.dk/produkter/15364-karburator/37871-karburator-16-mm-mikuni-original/
jan 2008
Følger: 42 Følgere: 40 Scootere: 8 Emner: 71 Svar: 519
Prøv og løb den igang sæt maskinen i 2gear, og tag ved og løb og se om der sker noget
jan 2009
Det skal lige siges at det er nr 4 Suzuki Smx/rmx jeg har renoveret gennem et par år men denne her driller mig sku lidt. selv med Kold start spray sker der intet. ikke engang et puf. og det gnister og stinker af benz
apr 2013
Start problem med Suzuki RMX 50