{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
394 visninger | Oprettet:

Jog R speedo opføre sig mærkeligt {{forumTopicSubject}}

har lige fået mig en jog r, til renovering og istandsættelse men er sku stødt på et problem.
speedokablet er istykker går jeg ud fra, da nålen ikke bevæger sig og den heller ikke tæller kilometer.
Medmindre der er en anden grund til det?

men! nu har jeg så haft hjulet af og kigget ind for at se om det var kværnet eller noget, men det fejler intet visuelt.

men speedo nålen er gået lidt amok efter jeg har haft kablet af ved hjulet.

Når der kommer tænding på går nålen fra 0-80-0 det gjorde den en 2 -3 gange, og nu er den så begyndt at "bakke" fra 0 og bag ud i sådan en 3 små hak og nu står den så på den modsatte side af den "stop klods" der er efter 80.

hvad faaaaaen, stiller man lige op?

og og!

hvis nogen af jer har gode råd til at fjerne fastgroet støv/jord osv fra blok eller bare generalt rengøring af blok uden at glas/sandblæse så sig gerne til smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jog R speedo opføre sig mærkeligt
  • #1   24. feb 2014 Med hensyn til rengøring af blok så bruge en stålbøste

• #2   24. feb 2014 Vi bruger i værkstedet en speciel affedter som sprøjtes på alle overflader, jeg ved så ikke hvor man kan købe som en privat person men den affedter vi bruger, den har rengjort min derbi senda motor som var fuldstændig smurt ind i olie og skidt, man kan se at al skidtet lige meget hvor meget der er, bliver opløst allerede inden man skylder det (det er virkelig kraftigt men dog også lidt dyrt) - Kig i en forhandler hvor de sælger autoreservedele om de ikke har en væske som en slags affedter smiley

• #3   24. feb 2014 Det med speedometer plejer de at gøre når der ikke er strøm til smiley

• #4   24. feb 2014 Armin B

kan du ikke finde ud af hvad den hedder? kan godt få fat i det så smiley

FWFL batteriet er os dødt mere eller mindre, den kan ikke trække elstart og diverse pære uden omdrejninger smiley

• #5   24. feb 2014 Jeg kan prøve og finde ud af det men det hælder vi over i tønder som vi så bruger af men jeg spørger lige min far smiley

Kommentér på:
Jog R speedo opføre sig mærkeligt

Annonce