{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

Gilera RCR Et problem som skal have nogle vidner ! {{forumTopicSubject}}

Har mig denne lækre rcr som jeg har lavet fuldstændig fra bunden af men nu står jeg og er ved at indstille skidtet men jeg er stødt på et problem som jeg aldrig har oplevet før.

lige når den skal til at trække så hiver den utrolig meget imod inde i motoren jeg er ikke dum til det jeg laver men det her forstår jeg ikke kan det være min udstødning eller min tænding som yder dette problem har været igennem dyse 92-108 og det er det samme ved alle ingen forskel !

Opsætning.
Stylepro 70 ccm hverken optimeret eller lign.
Krumtap doppler.
udstødning hebo.
Karburator dellorto 21 mm.
filter malossi e16.
kobling std.
trimfjedre malossi.

I min hjerne skal en maskine gerne køre ligeså fint og jævnt ud i sit flow som er baseret på tryk.
der er tryk på motoren simmerringe er tætte intet fejler alt er tjekket.
men sådan en tænding som er std med de henvisner der er på den, til hvor tændingen skal stå kan man sætte det meget lidt forkert og det så har betydning ?`

HJÆLP MIG HVIS I HAR HJERNE OG LYST VIL SÆTTE MEGET PRIS PÅ DET FORDI LIGE NU STÅR JEG PÅ BAR BUND smiley

Mvh Benjamin Nielsen
Maskinen kan ses i profilen Gilera Rcr 50. Årgang 2007

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gilera RCR Et problem som skal have nogle vidner !
  • #1   18. feb 2014 Altså den trækker først ved høje omdrejninger? Sådan er hebo udstødningen bare

• #2   18. feb 2014 jamen lige i det den skal til at op i omdrejninger lad os sige jeg køre 10 km/t og jeg smækker den i 3 gear med det samme så er den helt nede på omkring 2000 omdrejninger så giver jeg fuld gas det går stille og roligt der op af så lige når den kommer til det punkt hvor den skal afsted så river motoren sig tilbage men starter stadig med at køre lidt stærkere men ikke 100 %

• #3   18. feb 2014 Sådan er det med alle motorer, hvis du køre langsomt og knalder den i et højt gear, i dette tilfælde 3. så falder den til meget lave opm. Og det med med at den når det punkt hvor ''helvede bryder løs'' og den trækker som et svin er din gearing.

• #4   18. feb 2014 Hvis din krumtap er helt ny kan det hjælpe at du "krudter" den af hvor du bare sparker til den som om der var en blondine efter dig, den vil altid gå lidt stramt i starten.
    Søren N: Punktet hvor "helvede bryder løs" er når forrøret er fyldt op, og det er et ordentligt flow i udstødningen. Korrekt at gearingen også spiller ind, men hovedsageligt udstødningen.

• #5   19. feb 2014 kan bare ikke passe den gør det med både hebo og malossi men kan være jeg lige prøver at skifte gearing og indstille om igen fra 100 og lige så stille op smiley

og jeg har gjort det med blondinen smiley den ruller rimelig nemt rundt der inde det fejler abselut ingen ting tager også masser af vendinger når den bliver krudtet af smiley kommer en video op med den når den kommer til at spille lidt bedre for lige nu er det noget hø smiley

• #6   20. feb 2014 jeg køre med 14/53 gearing lige nu plejer bare ikke at være et problem for en maskine med over 8hk at trække den ud den har virkelig svært ved det men tror det er min indstilling som halter endnu men altså kan i nu danne jer et billede at i køre afsted og i er i 3 gear i vil gerne have den kørt helt ud til 6 med fart på, det kan jeg næsten ikke smiley den hiver imod sig selv når den skal til at trække bundtræk er ligeså fint på den men når den trækker så stopper den lidt og det føles som om det går langsommere end det burde smiley

Kommentér på:
Gilera RCR Et problem som skal have nogle vidner !

Annonce