{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  slettet
  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator

Følger: 12 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.143
    #1   9. feb 2014 Statusbeskeder er ikke til at spørge om hjælp til scooter problemer, det er derfor der er et forum. smiley

• #2   9. feb 2014 Det er helt galt som der skal fluekneppes herinde efterhånden.. smiley

• #4   9. feb 2014 Jeg syntes bare at det er lige lovligt småligt at slette folks status beskeder , fordi de spørger om hjælp.

Man kan ikke engang skrive ''fuck, nu gnister min stalker ikke længere, any tips friends?!'' uden at det bliver slettet.. det er lige lovligt småligt. Jojo, forummet er her.. men hvad hvis der f.eks er en der kører lidt hetz på en herinde? eller andet, så man ikke har lyst til at bruge forummet. Jeg personligt gider ikke spørge efter ting mere efterhånden... folk kan 90% af tiden ikke svare konkret på hvad man spørger om, og ellers troller folk.. Så nej, jeg forstår sgu ikke hvorfor man skal være så smålig , med SINE EGNE status beskeder.. som bliver vist på sin EGEN side... smiley Men det er så bare min mening.. kunne også vende den sådan.. nu hvor bazoom skyder efter at ligne facebook så meget - det svarer til at facebook sletter dit opslag, hvis der er et spørgsmål i.. og henviser folk til en side hvor man kan spørge det spørgsmål f.eks! en STATUS besked er vel en status på, hvordan det går, osv.. og så må man ikke implementere et spørgsmål, hvis det er det der er brug for? Det er skam ikke noget personligt angreb mod nogen.. jeg syntes bare det er lige lovligt småligt og diktatorisk at man ikke må spørge et spørgsmål i sine egne statusser. smiley

• #5   9. feb 2014 Og jeg benægter ikke , at jeg også selv godt kan trolle lidt..Men det ændrer ikke på at man ikke altid har den helt store lyst, til at spørge herinde.. smiley

• #6   9. feb 2014 Det er egentlig heller ikke sådan, at folk burde føle sig stødt hvis man spørger et spørgsmål i sine statusser.. det er en meningsløs lov ligesåvel den der med at de ikke må ha' et tæppe, avis, eller et stykke pap til at dække sig med på offentlig gade. smiley it seems its done, just because they can!

• Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator

Følger: 12 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.143
    #7   9. feb 2014 Jeg vidste ikke man kunne sende statusbeskeder kun til sine venner, så vidt jeg kan se kan man vælge at se kun fra sine venner, eller alle, men status beskeder sendes automatisk til alle.

• #8   9. feb 2014 Jeg sad lige og kiggede på mine egne status beskeder.. haha, jeg finder det YDERST utroligt at jeg ikke har fået noget for min den sidste.. Måske er den bare overset. Oh well, i aint got nothing to hide.

spørgsmål i status beskeder? Hell no!

trash talk i status beskeder? Hell yea!

__ selvfølgelig skal man overholde reglerne.. men hvis man kan vælge at de kun skal vises til venner, så er det bare endnu mere usselt gjort smiley så kan man ikke stille et spørgsmål, som kun er minded på sine kammerrater. smiley

Kommentér på:
slettet

Annonce