{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rmx gear problemer!!!!! Hjælp!
  • #1   22. jan 2014 Nyste RMX er 2001 smiley
    Har ingen ide om hvad der er galt med din gearkasse, men lyder underligt hvis det skulle være noget med en fjeder hvis du kun har problemer i første gear...


  • #2   22. jan 2014 Ja det er mærkeligt. Det er kun første gear der sætter dig fast. Så man skal rykke rimelig hårdt for at komme op i andet. smiley

  • #3   22. jan 2014 Mon ikke bare der er en der ikke har samlet gearkassen rigtigt?

  • #4   22. jan 2014 Arrr jan? 2001? Jeg ved da smx blev lavet indtil 2002-2003

  • #5   22. jan 2014 Ved det ikke. Har ikke forstand på knallerter smiley

  • #6   22. jan 2014 Immersen, lidt sjovt suzuki kun har reservedels kataloger på to årgange til danmark 2000 og 2001 om der er solgt 2001 modeller helt frem til 2003 kan da være hvis importør har haft stort lager, eller der har stået nogen og hængt hos nogle forhandlere smiley

  • #7   22. jan 2014 Når.. det ved jeg ik af så smiley

  • #10   22. jan 2014 Er der ikke også 90'er modeller?? smiley 98/99 tænker jeg på smiley

    Synes jeg kan huske at de blev lavet fra 98-02 :)?


  • #11   23. jan 2014 hvis der er en tosse som har vendt fjederen der sidder på selvegearakslen forkert så bliver de underlige at skiftte gear på, men det plejer at gælde alle gear så.

    det lyder underligt hvis det skulle være et problem med en fjeder og det kun var i 1 gear. fordi er det fjedrene i geartromlen så burde den også drille i flere gear.

    men pil da olien og vand af motoren og pil højre motordæksel af og tag et kig på sagen


  • #12   23. jan 2014 Det lyder noget mærkeligt, og ved ikke hvad det præcist er der er galt. Men, vil da råde dig til at skille motoren ad, for der er sikkert noget der vender forkert, muligvis et tandhjul.
    Den eneste fjeder jeg kan komme i tanke om derinde er en fjeder der sørger for at den bliver i gear, og den kan umiddelbart ikke sidde forkert.. smiley


  • #13   23. jan 2014 Drejer, jo der er udgaver i 90'erne også, men ikke på det danske marked, Suzuki Danmark importerede dem kun i 2000/2001 har sidste år været alt dansk katalog materiale igennem, da jeg skulle oprette alle dele til dem på hjemmesiden, kun derfor jeg ved det med sikkerhed. De stoppede produktionen i 2001 da der kom nye regler vedr. Forurening i 2002 og disse kunne modellen ikke leve op til uden de skulle ændre væsentligt på den, da den var solgt i begrænsede antal i EU og Suzuki's salg af 50 cc totalset var lavt, valgte de at lade 50 cc helt udgå af deres produktion, og som markedet i hele EU er mht. til ny salg af 50 cc, skal vi ikke regne med at se noget fra Suzuki...

  • #14   23. jan 2014 Nå okay smiley

Kommentér på:
Rmx gear problemer!!!!! Hjælp!

Annonce