1.175 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
20. maj 2010 Følger: 40 Følgere: 37 Scootere: 15 Emner: 92 Svar: 1.049
Udluftning af bremser {{forumTopicSubject}}
Hey scootergalleri!
Nu har jeg prøvet i vildskab at få udluftet min satans forbremse og der sker bare intet..
Der er fint tryk i helt ned til kaliberen og kaliberen har virket..
Jeg tager låget af, smider bremse væske i og begynder at pumpe ( der skabes INTET tryk i slangen, så holder jeg den inde og løsner udluftning's skruen ( der kommer luft og væske ud ) spænder igen og gør det samme..
Hvad gør jeg forkert siden jeg ikke kan få skabt tryk?
På forhånd tak
mar 2013
Følger: 27 Følgere: 26 Scootere: 2 Emner: 5 Svar: 791
maj 2010
Følger: 40 Følgere: 37 Scootere: 15 Emner: 92 Svar: 1.049
Og syntes efterhånden at jeg har prøvet i 700 år og en sommer uden held.. er efterhånden godt træt af det
mar 2013
Følger: 27 Følgere: 26 Scootere: 2 Emner: 5 Svar: 791
apr 2010
Følger: 90 Følgere: 104 Scootere: 14 Emner: 42 Svar: 7.635
Sæt slange på og ned i flaske,, når det driller for længe hjælper det somme tider at bare åbne skruen og gå i 10 min, husk at have fyldt beholder.
Udluftning af bremser