{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

starter problemer {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har lige købt mig min første scooter, jeg køre normalt ikke knallert/scooter men det er billigt og beder end cykel ha ha.
Men starter siger intet, er det et kendt problem med starteren står af på sådan en Honda SFX??
eller har de andre problemer med el fx ledningsnettet har et svagt punkt??
Batteriet var dødt og der brugte jeg et fra min go-kart, og så virker horn smiley
20401246

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  starter problemer
  • #1   10. jan 2014 Det er meget normalt at el-start går til, men starter den ik på kickstarteren?

• #2   10. jan 2014 klikker relæ?
    prøv at sæt + og minus direkte til starter motor.
    er batteri opladt nok? -kan også være opladt, og trække instrumentlys, men stadig være for død til el-start

• #3   10. jan 2014 Den starter fint med kickstarter, men hvorfor bruge kræfter når den har el start smiley ja jeg er blevet doven he he.
    Ellers havde jeg købt en FS1 som da jeg var ung.
    Batteriet er fint og helt nyt, og på flere A end std batteri.
    Relæ klikker ikke så vidt jeg kan høre, men prøver at sætte det direkte på starter.

• #4   10. jan 2014 Måske er det bare start knappen der skal pudse nusses inden i.

• #5   10. jan 2014 -Det kan både være relæ, eller de ledninger der går til relæ.
    der er en + ledning som går til relæet, og får det til at klikke, og den kan du se om der kommer noget ud af?
    der er en - ledning, som kommer til relæet, og den skal også være til, for at den klikker.
    og så en + som går videre til starter, men den bør ikke have indflydelse på om den klikker.

-ret mig hvis der er en fejl.. smiley

• #6   10. jan 2014 Der er intet der klikker, og sætter jeg strøm direkte på starter køre den som den skal.
    Det relæ hvor kan det købes, det er så slidt at de nr som står på er umulige at læse, og hvad er det andet relæ til??
    Der er ikke nogen som har et el diagram fx som kunne sendes til min mail??

Kommentér på:
starter problemer

Annonce