Min scoot er blevet underlig!! hjælp! {{forumTopicSubject}}
Hey..
Det startede med at mit udst-ophæng gik i stykker så den kun hang i cyllen i går.. da jeg finder u af det.. det gør jeg da den er utæt....hopper jeg af og får sat den fast....men den var stadig utæt... det ga bare en fed lyd og bedre bunddtræk
så har jeg været ude og køre i dag... var først ude og køre i morges.. der var meget sne, så kørte forsigtigt med ca 20....i 45 min... så for den lov at stå stille en times tid... så skulle mig og en af mine venner ude og køre i sneen..:D
....så går hans ud på vej til tanken..... det var min der skulle ha benz... så vi stiller hans og han hopper bag på.... så kører han bagpå i 20-30 min
... så trækker jeg hans hjem... det tag ca 5-10min... og så går vi lige inden for i 20 min.. så skal vi ud og lave kogere med min.... det går fint hele tiden... det tog ca 1 time...
så stod den stille i ca 1,5 time og så skal jeg hjem igen... det går fint til at starte med udover at utætheds-lyden var blevet værre.... men inden jeg når hjem kører den langsommere og langsommere.. til sidst kan jeg holde gassen i bund og der sker intet..
så slukker jeg og trækker lidt.. efter 5 min.. prøver jeg igen.. den kører ok.. ik godt men ok... men så gør den det igen og så trækker jeg hjem... da jeg er hjemme.. ca 5 min efter.. starter jeg uden udst men der sker intet... så sætter jeg den på og den trækker igen.. men hvorfor er den så underlig... kan udst have ødelagt noget da den hang i cyllen??
jun 2004
Følger: 3 Følgere: 3 Scootere: 1 Emner: 293 Svar: 2.286
aug 2004
Følger: 22 Følgere: 22 Scootere: 10 Emner: 280 Svar: 1.820
jun 2004
Følger: 3 Følgere: 3 Scootere: 1 Emner: 293 Svar: 2.286
aug 2004
Følger: 22 Følgere: 22 Scootere: 10 Emner: 280 Svar: 1.820
apr 2004
Følger: 43 Følgere: 44 Scootere: 1 Emner: 449 Svar: 3.250
feb 2005
Følger: 16 Følgere: 15 Scootere: 2 Emner: 88 Svar: 912