{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.289 visninger | Oprettet:

politiværn på en PGO Comet {{forumTopicSubject}}

jeg har en pgo comet og jeg har lige købt et politiværn fra kgi.dk men den virker ikke jeg monterede den sorte ledning til stel røde ledning til blå/gul ledning med strømtyven men da jeg aktiverede den var der ingen forskel smiley ps min elstart virker ikke har det noget at gøre med sagen ??? plss hjælp mig hurtigst muligt jeg vil ikke miste min dejlige skat (knallert) til panserne
og til jer der vil sige sæt begrensningerne på igen virker ikke har prøvet kører stadig 60 med begrænsninger på


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  politiværn på en PGO Comet
  • #1   26. sep 2013 Hvis du vil beholde den, så drop det skrammel.
    ALLE kan høre det sidder på, og så er der INGEN flinke betjente eller nogen advarsler. Så er det bare op med de store gryn...


  • scootergrisen
    scootergrisen Tilmeldt:
    jun 2013

    Følgere: 23 Svar: 2.502
    #2   26. sep 2013 Du kan justere ved at dreje på pilen på boksen.
    Ellers kan det være der ikke er forbindelse gennem strømtyven. Du kan eventuelt lodde det.


  • #3   26. sep 2013 jeg havde tænkt mig at montere den og lade den stå tændt hele tiden som en begrænsning og der er en anden udstødning en silent pro så man kan aligevel ikke høre den
    ps scootergrisen jeg har sat den på og prøvet at indstille den men jeg satte den på 0 så den burdte slukke men der skete ikke noget


  • #4   26. sep 2013 Du får stadig bøde selvom den kun kan køre 10 km/t, med det udstødning monteret.
    - Og så smadre du din motor ved at køre med det konstant monteret.

    Så jeg prøver lige igen.
    - For din EGEN skyld så drop det.


  • #5   27. sep 2013 hvor meget får jeg i bøde for at den kan kører for hurtigt og ? politiværn? den kan kun kører for hurtig eller ar alt lovligt på den jeg har bare ikke penge til alle de der begrænsninger og jeg bruger kun knallerten til skole og når jeg lige hurtik skal købe ind for min mor eller dele til min pc eller Rc bil
    Ps. jeg har købt politiværnet


  • #6   27. sep 2013 Bøden er større, end prisen på delene...

  • #7   28. sep 2013 kan i så fortælle mig hvordna jeg kan lave en begrænsning som stadig gør jeg sparer benzin fordi jeg troede at politiværn stoppede benzin sprøjten så der kom mindre benzin ind og satte farten ned men jeg fik læst lidt mere og nu ved jeg hvad i mener med at knallerten bliver ødelagt men hvad skal jeg så jeg vil ikke sælge min lille skat jeg har lagt så mange arbejds timer i hende hun er næste lige så god som ny indeni men ser ikke så godt ud udenpå hvordan kan jeg sætte en begrænsning på der gør at jeg brugere lige så meget benzin som uden begrænsning på ?????

  • #8   29. sep 2013 En ring i vario, så bliver den da først uøkonomisk, alle andre begrænsninger er at foretrække frem for ringen.

  • #9   29. sep 2013 jeg har ringen men den er uøkonomisk og virker ikke med mindre at der er begrænsninger i udstødningen men jeg har lettere ruller på ved ikke om det gør en forskel men er der ikke en måde man kan instalere en el-begrænsning som ikke ødelægger knallerten måske en benzinbegrænser eller sådan noget ???
    ligesom de nymoderne knallerter der har elektriske begrænsninger og sparer benzin EX.pegout speedfight 3


Kommentér på:
politiværn på en PGO Comet

Annonce