{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.731 visninger | Oprettet:

Inger H
Inger H
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

Skift af gaskabel på Puch Maxi {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Er der nogen der kan forklare mig hvordan jeg skifter gaskabel på puch maxi. Hvor skiller jeg håndtaget af. Hvor og hvad skal jeg skille af ved kaburator?

Gerne billeder.. (gammel kone på 45)

Mange tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skift af gaskabel på Puch Maxi
  • #1   18. aug 2013 du skal have hele gashåndtaget af, så kan du skille det rullegas ad og tage kabel af.

• Inger H
    Inger H Tilmeldt:
    jun 2013

#2   18. aug 2013 Skal jeg bare løsne skruen der holder håndtaget og trække det af? (Bær over med min uvidenhed smiley )

• #3   18. aug 2013
    Ja du skal løsne håndtaget og trække det af ...så giver det hele mening smiley

• Inger H
    Inger H Tilmeldt:
    jun 2013

#4   18. aug 2013 Tak Lasse

Og hvad med nede ved kaburatoren?

• #5   18. aug 2013 skru låget af ...Kablet skal igennem --> låget --> fjederen og igennem det store hul
    på den lille runde 'cylinder med nålen' og så vippes over i det lille hul når kablet er igennem

Start med den ende hvor karburatoren er ...og så gashåndtaget til sidst

• #6   18. aug 2013
    Se den her video --> http://www.youtube.com/watch?v=rEnMET-Ni-g

• Inger H
    Inger H Tilmeldt:
    jun 2013

#7   18. aug 2013 Åh My.... "Synk".

Nå.. det klarer jeg vel også smiley
    Mange tak for hjælpen..Takken for at du har været så sød.. er at jeg nok spørg dig igen .. om alt muligt andet smiley

• #8   18. aug 2013 Det er faktisk noget af det letteste at skife et gaskabel, når man ved hvordan det gøres. jeg vil prøve at beskrive fremgangsmåden, og det er ret simpelt
    1. Nede oven på karburatoren, der hvor gaskablet går ned, er der 2 skruer som holder et "låg" fastspændt. De 2 skruer løsner du, også kan du trække "låget" og gasspjældet op af karburatoren.
    2. Når du har fået gasspjældet op af karburatoren, så skal gasspjældet afmonteres fra kablet. Der skal den fjeder, som sidder inde i gasspjældet, presses sammen, og gaskablet skal skubbes ud af en lille "styrerille" i bunden af gasspjældet.
    3. Når du har gjort det, så skulle du gerne kunne trække kablet ud af "låget" fra karburatoren.
    OBS..........Når gasspjældet er afmonteret kablet, så skal du passe på at fjederen, samt nålen og den lille låseclips inde i gasspjældet, ikke bliver væk.
    4. Så skal gashåndtaget løsnes på skruen, og afmonteres fra styret, også skulle du gerne kunne tage gasdrejerøret af grebet, og afmontere kablet fra gasdrejerøret.
    Når du har gjort det, så montere du kablet i modsat rækkefølge, dvs du starter med at montere kablet i håndtaget.
    Håber du kan få lidt ud af denne guide, ellers kan jeg kontaktes på Tlf 20978726
    Mvh Henrik Thomsen

• #9   18. aug 2013
    Du spørg bare smiley

Den lille runde cylinder sidder normalt ikke så meget i spænd som på videoen

• Inger H
    Inger H Tilmeldt:
    jun 2013

#10   18. aug 2013 Hvor er i søde.. Tak smiley
    Jeg fandt denne video.. den viser det hele lidt tydeligere
    http://www.youtube.com/watch?v=_tSK38qR8Ik

Det næste jeg skal ha' lavet er: Ny bagbremse..

Kommentér på:
Skift af gaskabel på Puch Maxi

Annonce