317 visninger
|
Oprettet:
Suzuki kantana 45 vandkølet {{forumTopicSubject}}
Jeg har et problem med min suzuki en dag jeg kørt på arbejde så døde den som om der ikke var mere strøm på, okay så jeg skifter starten og så skulle den virke men nej, den vil gerne give gnist og starten køre rundt, så kan jeg ikke lige se hvor fejlen skulle være, håber at der er nogle der kan fortælle mig hvad jeg skal prøve for er løbet tør for ider, ops da jeg løftede sædet op ser jeg at der er 3 ledninger som ikke sider nogle steder hen til den her har et stik og har farven gul, så er der en sort/hvid uden stik nok klippet og til sidst er der en rød som også er klippet, hjælp
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.711
Rens din karburator og prøv evt at skifte tændrør.
Start den uden luftfilter og mærk om den skyder luften ud af karburatoren når du giver fuld gas og træder på kickstarteren.
mar 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
Og har trampet på den kickstarter så meget, men der er sådan en duft af noget brændt, som om den gerne vil starte men , der kommer luft igennnem ud af udstødningen ved snart ikke hvad jeg skal prøve
mar 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.711
Jeg tror at du har en dårlig stelforbindelse eller noget andet der er stået af ved din tænding.
Suzuki kantana 45 vandkølet