{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
598 visninger | Oprettet:

Lys i speedometer, sx50 {{forumTopicSubject}}

Hej SG:

Jeg har lige købt en aprilia sx50 for nogle dage siden, men der er nogle problemer, med speedometeret. Når der er tændning så viser den hverken lys i speedometeret, og den kan ikke blinke eller bruget hornet.

Er det bare et nyt bateri, som skal i ?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lys i speedometer, sx50
Kommentér på:
Lys i speedometer, sx50

Annonce