{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.111 visninger | Oprettet:

Simon S
Simon S
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 27

Forskel på svinghjul Puch maxi {{forumTopicSubject}}

Hej

Har fundet ud af at på mit svinghjul vender pilen den forkerte vej i forhold til omdrejningsretningen ? Det er en maxi k

Findes der 2 forskellige ? Som drejer hver sin vej ?

Har nemlig bøvlet helt vild med tændingen og mistænker at der er 2 forskellige som gør at platinerne ikke bliver løftet ens eller hvad skal man sige ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forskel på svinghjul Puch maxi
  • #1   5. jun 2013 Pilen vender altid mod baghjulet på en puch smiley

• #2   5. jun 2013 Motoren drejer også "baglæns", det gjorde min kammerats også smiley

• Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    maj 2013

#4   5. jun 2013 PuchKongen Ja det tænker jeg nemlig også.. Kan det være derfor den ikke er til at indstille ordenlig ? Måske de ikke er ens inde hvor fiberklodsen kører op af ?

Lige pt kører den bedst med et sæt platiner hvor fiberklodsen er slidt godt ned til halv størrelse ca.

Jakob - Har bare set på 2 andre puch idag og der vender pilen rigtig. altså i den retning svinghjulet drejer ? smiley Så tænkte at der var noget som ikke var helt rigtig

• SEB J
    SEB J Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 991
    #6   5. jun 2013 En puch uden gear,der er vist en pil der går med uret,alle puch med gear, kører med et svinghjul hvor pilen vender mod uret,der er forskel på knasten/forhøjningen inde i svinghjulet og så de grader noten sidder med.
    Bruger du et fra en puch med gear på en alm maxi vil den tænde forkert

• Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    maj 2013

#7   5. jun 2013 Okay ja, men ihvertfald tak for hjælpen smiley

Kan se at inde på west-import har han 2 slags. En som kun passer på 2 gears og en som passer på alle undtagen 2 gears.

• Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    maj 2013

#8   5. jun 2013 SEB J

Tak for det præcise svar ! smiley Og for at bekræfte min mistanke smiley

• #9   5. jun 2013 Man skal altid bruge et svinghjul, der passer til omløbsretningen på motoren.
    ALLE Puch-knallerter med 2/3/4 gear, der er omløbsretningen på motoren ALTID mod uret. Dette gælder også maxi 2-gear og ms50 2-gear
    På maxi p og k er det modsat, da konstruktionen på koblingen gør at motoren skal løbe med uret, hvis trækakslen til fortandhjulet skal dreje den rigtige vej rundt.
    Hvis man sætter et svinghjul på med forkert omløbsretning, så sidder knasten forkert, dvs platinerne åbner forket.

• Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    maj 2013

#10   5. jun 2013 Fandme fedt med så mange puch eksperter herinde smiley Man lære en masse nyt smiley

Tak Henrik T smiley

Kommentér på:
Forskel på svinghjul Puch maxi

Annonce