{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tænding rmx
  • #1   26. apr 2013 Du skriver at der er meget lidt kompression, er det så ikke det der er problemet? smiley

  • #2   27. apr 2013 Kan det sikkert godt være, men en ide til hvordan jeg får mere kompression? Kan det være noget med membraen at gøre? pga lavede en labbe løsning på den.. ham jeg købte en af havde hamret til den med en hammer, også rettede jeg den bare lige på plads, kan det være det? kom gerne med de ting du tænker smiley

  • #3   27. apr 2013 Kompression har ikke noget med membranen at gøre, men har du ikke bare bøjet de/den der metalplader som bestemmer hvor langt membranpladerne må åbne? fordi det sker der ikke det helt store ved at gøre, så længe membranen lukker tæt.
    Men det lyder ikke specielt sundt at tidligere ejer har slået til den med en hammer, du burde måske overveje at skifte den
    Svag kompression kan skyldes ting som slidte stempelringe, skidt bag stempelringe (altså i rillerne på stemplet), utæt toppakning, revne i topstykke, skævt topstykke, rids i cylinder.... og ja, listen kan blive rigtig lang smiley Så pil cylinderen af og gennemgå det hele, og smid en ny top og bund-pakning i smiley


  • #4   27. apr 2013 Jeg prøver alt dette, hvis det ikke virker så skriver jeg nok igen smiley

Kommentér på:
Tænding rmx

Annonce