833 visninger
|
Oprettet:
Kina crosser {{forumTopicSubject}}
Har byttet mig til sådan en kina crosser. På motoren står der ducar.
Normalt ville frigearet jo sidde helt nede og så en halv op
Men på denne sidder det helt op og en halv ned. Kan man have byttet rundt på noget tandhjul inde i kassen?
Og hvad for noget olie kører sådan en fætter på?
nov 2009
Følger: 56 Følgere: 54 Scootere: 10 Emner: 107 Svar: 1.002
sep 2011
Følger: 45 Følgere: 40 Scootere: 6 Emner: 42 Svar: 656
jan 2010
Følger: 80 Følgere: 67 Scootere: 5 Emner: 465 Svar: 8.481
feb 2010
Følger: 22 Følgere: 19 Scootere: 4 Emner: 24 Svar: 76
okt 2006
Følger: 54 Følgere: 64 Scootere: 5 Emner: 250 Svar: 859
ingen andre der har forstand på det gearlort?
nov 2009
Følger: 56 Følgere: 54 Scootere: 10 Emner: 107 Svar: 1.002
okt 2006
Følger: 54 Følgere: 64 Scootere: 5 Emner: 250 Svar: 859
Kina crosser