1.657 visninger
|
Oprettet:
puch maxi - platin indstilling {{forumTopicSubject}}
hey sg. kan simpelthen ikke få min platin til at ramme svinghjulet, nogle gode råd til hvad jeg gør? mvh. jeppe
jan 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Scootere: 1 Emner: 21 Svar: 58
okt 2011
Følger: 31 Følgere: 42 Scootere: 3 Svar: 577
jan 2011
sep 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 2 Emner: 4 Svar: 14
okt 2011
1. Platinerne passer IKKE til tændingssystemet. Når jeg udskifter tændingsdele på de motorer jeg laver, så bruger jeg ALTID kun BOSCH, da det er det eneste rigtige.
2. Ankerpladen er ikke rengjort ordentlig inden man har monteret de nye platiner. Det hul der er i ankerpladen der hvor platinerne skal sidde, skal være HELT REN for skidt og snavs, ellers kan man godt få problemer med at få de nye platiner til at sidde helt rigtigt, sådan at de kan bevæge sig 100% frem og tilbage i glidestykket, således at platinerne kan flyttes helt over mod knasten i svinghjulet, så fiberklodsen har 100% kontakt med knasten i svinghjulet.
3. Fiberklodsen på platinerne er helt eller delvis væk, således at knasten i svinghjulet ikke kan åbne platinerne.
Når man arbejder med tændingsanlæget på en knallert, så skal man have tålmodighed og god tid, samt at ALT skal være HELT rent for skidt og snavs.
Hvis du stadig har problemer med tændingsanlæget, så kan du kontakte mig på Tlf 20978726, så skal jeg prøve at guide dig gennem telefonen.
Mvh Henrik Thomsen
jan 2011
Du er dælme en guttermand! jeg ringer dig op imorgen, vis jeg stadig ikke kan få det til at virke. og dælme dejligt med et seriøst og godt svar på et forum. tusinde tak!
Mvh. Jeppe
okt 2011
Men ring endelig, hvis det stadig driller. Jeg har masser af brugte tændingsdele på lager, så vi skal nok kunne løse problemet.
Mvh Henrik Thomsen
puch maxi - platin indstilling