{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  puch maxi - platin indstilling
  • #1   9. mar 2013 det får den da ikke ind og ramme?

• #2   9. mar 2013 Hvis du ikke kan få svinghjulet til at åbne platinerne, så er det fordi at fiberklodsen på den bevægelige platinarm er helt eller delvis slidt væk

• #3   9. mar 2013 Men platinen er ny?

• #4   9. mar 2013 Ligger selv og roder med at sætte plantinen på, hos mig går det fint smiley Held og lykke, og det er rigtig hvad Henrik T skriver

• #5   9. mar 2013 Hvis platinerne er helt nye, og svinghjulet stadig ikke kan åbne platinerne. Så kan jeg kun komme på 3 ting, som kan være galt galt.

1. Platinerne passer IKKE til tændingssystemet. Når jeg udskifter tændingsdele på de motorer jeg laver, så bruger jeg ALTID kun BOSCH, da det er det eneste rigtige.

2. Ankerpladen er ikke rengjort ordentlig inden man har monteret de nye platiner. Det hul der er i ankerpladen der hvor platinerne skal sidde, skal være HELT REN for skidt og snavs, ellers kan man godt få problemer med at få de nye platiner til at sidde helt rigtigt, sådan at de kan bevæge sig 100% frem og tilbage i glidestykket, således at platinerne kan flyttes helt over mod knasten i svinghjulet, så fiberklodsen har 100% kontakt med knasten i svinghjulet.

3. Fiberklodsen på platinerne er helt eller delvis væk, således at knasten i svinghjulet ikke kan åbne platinerne.

Når man arbejder med tændingsanlæget på en knallert, så skal man have tålmodighed og god tid, samt at ALT skal være HELT rent for skidt og snavs.
    Hvis du stadig har problemer med tændingsanlæget, så kan du kontakte mig på Tlf 20978726, så skal jeg prøve at guide dig gennem telefonen.
    Mvh Henrik Thomsen

• #6   9. mar 2013 Hej henrik!
    Du er dælme en guttermand! jeg ringer dig op imorgen, vis jeg stadig ikke kan få det til at virke. og dælme dejligt med et seriøst og godt svar på et forum. tusinde tak!
    Mvh. Jeppe

• #7   9. mar 2013 Tak for de pæne ord, jeg vil også rigtig gerne hjælpe alt det jeg kan. Jeg syntes at det er super cool, at andre også kan få lidt gavn af noget af det som jeg har lært i min læretid som knallertmekaniker osv.
    Men ring endelig, hvis det stadig driller. Jeg har masser af brugte tændingsdele på lager, så vi skal nok kunne løse problemet.
    Mvh Henrik Thomsen

Kommentér på:
puch maxi - platin indstilling

Annonce