{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.097 visninger | Oprettet:

Martin F
Martin F
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 1

Puch maxi 2 gear ledningsnet!!! {{forumTopicSubject}}

Hej derude! Jeg skal have samlet mit ledningsnet på min puch maxi 2 gear men er helt på bar bund! Er der nogle der kan hjælpe! Der er 4 ledninger fra motoren: sort, grå, gul og grøn! Derudover er der 3 sorte ledninger fra for/bag lygte og den sidste er sluk knap.
Hvis der er nogle der kan henvise mig til noget eller bare forklare hvordan de skal sidde ville det være perfekt!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puch maxi 2 gear ledningsnet!!!
  • #1   8. mar 2013 Mener at gul er til for og baglygte altså plus sort er sluk fra tændspole grøn er til horn grå er måske stel.. Men det er er lettere hvis jeg selv kunne se hvor de kom fra i tændingen.

• #2   8. mar 2013 De 4 ledninger fra motoren er.
    Sort = stel/stopledning
    Grøn = stoplys
    Grå = baglys
    Gul = strøm/forlys.

Den sorte og gule ledning føres op i forlygten, den sorte til stopknappen og den gule til lys og horn.
    Den grønne føres over til stoplyskontakten ved bremsepedalen, og derfra videre ud til stoplyspæren i baglygten.
    Den grå føres direkte ud til baglyspæren i baglygten.
    Husk nu at få lavet en god stelforbindelse i baglygten, ved at fatningen til baglygten får ordentlig stel på bagskærmen. Det samme gælder i forlygten, der kan du med fordel trække en ledning nede fra motoren, der er boltet fast på stellet et sted, og op i forlygten, så får du ikke en bedre stel.
    Så let er det, god fornøjelse

• #3   29. maj 2014 tak, hække

Kommentér på:
Puch maxi 2 gear ledningsnet!!!

Annonce