{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.465 visninger | Oprettet:

125 ccm yamaha crosser hakker, {{forumTopicSubject}}

hejsa, jeg har fået fat i en 2 takter 125ccm crosser, den hakker helt vildt når det kommer op i omdr, og vil slet ikk tage omdrejninger, har renset alt, og har da også hjulpet lidt, men den trækker stadig slet ikke og 4 takter helt vildt, det skal siges at holder den i neutal fiser den lige op i omdr med det samme, uden kvaler, er det fordi dysen skal være mindre? tændrør er også helt sort? kan det være slidte stempelringe? håber i kan hjælpe mig, mvh patrick

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  125 ccm yamaha crosser hakker,
  • #1   23. dec 2012 forkert dyse vil jeg tro, har du prøvet at skifte tændrør. ?

• #2   23. dec 2012 jeg hælder også til hoved dyse, men den skulle have kørt upåklageligt før, og tidl ejer har ikk skiftet hoveddyse, har en til reservedele og der sidder samme str dysse i den karburator der på. nej det har jeg ikke, for den er helt frisk smiley og så folk de ved det, det er en 8 smiley

• #3   23. dec 2012 Eldorado : ofte når gearkassen er i stykker er det geartromlen der får den til at springe ud af gear, dvs. den hurtigt hopper op i omdrejninger og så falder den igen.
    det her lyder mere som at den får et forkert blandingsforhold.

• #4   23. dec 2012 eldorado, kanon med dit skud i tågen, det sku næsten altid der man finder fejlen, men tror ikk det er gearkasse, den trækker fint i 1 men 2 og op efter, kan man godt mærke det bliver for "tungt" for den. og sælge dem? gør jeg ikk smiley har byttet min gamle scooter med den. ska bare have den ene her til at gå fint i motoren så jeg har en vinter ged, den anden er strippet, og stellet skal males mellem jul og nytår smiley

• #5   23. dec 2012 prøv sæt den i 4 gear, det kan sagtens kun være 3 gear der er defekt.

• #6   23. dec 2012 har prøvet alle 6, og de er der alle sammen, og den trækker mindre og mindre i hvert gear, hvilket er klart da den slet ikk når op i de rpm den har sin trækkraft

• #7   23. dec 2012 rens dit luft filter og skriv dit stelnr ned også kør ud til en forhandler og få det rigtige tændrør. vis du har det forkerte tændrør i så kan den ikke lave stor nok gnist til den mængde benzin der kommer, det kunne godt tyde på det er det forkerte vis dit tændrør er helt sort.

Kommentér på:
125 ccm yamaha crosser hakker,

Annonce