805 visninger
|
Oprettet:
Spænde kobling på smx ? {{forumTopicSubject}}
Hej SG.
Min kobling er begyndt at file, så når jeg holder koblingen inde kan den stadig køre en smule.
Jeg åbner så koblingsdækslet og opdager der sidder 4 koblingsplader i! jeg har købt 3 nye og sat i. Og forventede så at den ville virke, men det gjorde den ikke, når man sætter den i gear drejer koblingen bare rundt og knallerten kan frit trækkes rundt.
Så det er vel koblingen som skal spændes op?
mit spørgsmål er hvordan gør jeg ?
okt 2012
Følger: 27 Følgere: 26 Scootere: 1 Emner: 28 Svar: 254
jan 2010
Følger: 80 Følgere: 66 Scootere: 5 Emner: 465 Svar: 8.511
jul 2009
Følger: 83 Følgere: 85 Scootere: 5 Emner: 14 Svar: 14.838
lyder til du ikke har jursteret den overhovede efter du skruede den sammen. du skal muligvis ned og løsne pinol skruen i din koblingssnegl da den er for stram nu du har pillet den ekstra plade ud. -er den for stram så trykker den koblingen ud hele tiden sådan at pladerne ikke kan klemmes sammen af fjedrene.
og de 5 fjedre skal strammes helt i bund hvis du er i tvivl
okt 2012
Følger: 27 Følgere: 26 Scootere: 1 Emner: 28 Svar: 254
jeg har justeret meget da der sad 4 plader i fordi så skulle alt satme strammes og grebet var temmelig hårdt.
Det jeg mener er nu hvor der er 3 plader i drejer koblingen bare rundt som om der intet modstand er.
# klinikken jeg ved godt hvad du mener med den at den bliver for stram det har jeg prøvet da der var 4 plader i, så skulle den løsnes lidt.
jan 2010
Følger: 80 Følgere: 66 Scootere: 5 Emner: 465 Svar: 8.511
gav dem locktite og så skruede jeg dem ind og justerede dem ved at prøve og sætte dækslet på og mærke hvor koblings punktet var, så lod jeg det tørre et par timer og så ud og køre, men ved ikke om det er det samme på din maskine
Spænde kobling på smx ?