{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.903 visninger | Oprettet:

skyteam dax (HJÆLP....!!) {{forumTopicSubject}}

Hej SG. Jeg har denne skyteam Dax som jeg har problemer med.
Den er rigtig svær at starte om morgenen når den er kold, og når den endelig starter så hakker den i de lave omdrejninger og er svær at holde i gang, når den så bliver varmt hakker den stadig i de lave omdrejninger og køre fint i de høje omdrejninger. Har indstillet ventilerne til 0,05 og 0,08 mm, den gnister fint.
Jeg er i lære som mekaniker, men har prøvet det ene efter det andet, renset karburator, indstillet karburator, indstillet ventiler og skiftet tændrør. Tændingen ser ud som ny så intet der.
Men de ting som jeg mistænker, er:
Studsen er boret, så noget med benzin mængde kunne gøre det.
CDI som måske er brændt af.
Tændspolen som måske er defekt på en eller anden måde.
Mangel på strøm i systemet.
Oplevede nemlig engang at mit batteri var død, så fik et nyt og satte det til opladning, jeg skulle så ud til en ven ca 25 km væk. Den startede fint uden og kørte fint hele vejen ud. Men så om søndagen da jeg satte mig op og vil starte den, vil den næsten ikke, den hakkede hele vejen hjem lige meget hvilken omdrejninger jeg kørte i. Jeg satte så batteri på og så kørte den fint. Den blev så stillet væk da jeg fik bil. Så da jeg ville starte den for at tjekke den og så sælge den. Er den begynd med de ting som er nævnt i første del.

Mange tak på forhånd. For at gide læse dette lange indlæg. Giver en høj for et fornuftigt svar.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.