{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
345 visninger | Oprettet:

Pitstand sidder fast, hvordan? {{forumTopicSubject}}

Hej. Nu stiller jeg et dumt spørgsmål.. Men jeg fatter simpelthen ikke hvordan en pitstand sidder fast ved støddæmperen!
Er der nogen der kan skære det ud i pap for mig, hvordan en pitstand fastgøres på støddæmperen.

Jeg skal nemlig til at lave en hjemmelavet i dag.
Jeg forstiller mig at man skal skrue bolten ud fra støddæmperen også skrue pitstanden i, men det er da alt for besværligt at gøre det hele tiden??

Please hjælp mig med at forstå det :).

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pitstand sidder fast, hvordan?
  • #1   10. sep 2012 Du laver bare en pitstand, og der hvor den så skal sidde fast, der borer du for eks. et hul, hvor du så har en for lang bolt eller en form for forlænger, du har skruet på blokken smiley

• #2   10. sep 2012 (link fjernet) Et godt eksempel (: Der er en bøsning, som har et hul til en 8mm bolt i.. Den spænder du bar igennem dæmperen og strammer til så bøsningen ik ka rykke sig.. Og så smider du bar pitstanden derpå (; Skide smart d:

• #3   10. sep 2012 Team 9670: Jamen jeg har ikke sådan en støddæmperforhøjer som på billedet.. Jeg har en ganske almindelig sort dæmper på nu.. Hvordan skal det spændes på den?
    Så skal jeg jo skrue bolten i støddæmperen ud hver gang jeg skal sætte pitstanden på? Det er da noget værre bøvl..

Jeg fatter minus med hvordan den sidder på, desværre ..

• #4   10. sep 2012 Den runde blanke metal ting er nærmest et rør inden i det sidder bolten såm spænder både det runde blanke bøs på og støddæmperen det sidder fast og det sorte er selve pit standen og den har evt et rør på 30mm i diameter og den ting på blokken er 29,7 mm så kan den sorte rør på pit standen lige gå uden på det blanke så erko skuppes det sorte rør ind over det blanke og blir holdt af vægten og fordi den planke er så lidt mindre i diameter

Kommentér på:
Pitstand sidder fast, hvordan?

Annonce