Skyder ud af udstødning og vil ikke starte. Why? {{forumTopicSubject}}
Har købt en street magic som startede fint da jeg købte den, men den skrallede fra cylinder.
Fandt så ud af det var stempelring som var slidt. Så jeg har skiftet stempelring på den.
Det skal siges at o-ringen i topstykket var sprunget og at jeg brugte de gamle bundpakninger og o-ring igen. Samt at den ene pindbolt er knækket i blokken, så den kan ikke spændes ordenligt.
Men jeg får den så startet op, og den køre fint i tomgang, men lige pludselig falder den bare i omdrejninger og går ud..
Jeg prøver at hakke liv i den igen, og det lykkes også et par gange, men den kan ikke tage gas og skyder ud af udstødningen..
Prøver igen, men nu skyder den bare ud af udstødningen, og vil ikke starte..
Til sidst prøver jeg igen, men nu siger den slet ikke noget..
Den får benzin og der er meget fin gnist på tændrør og masser af kompretion.
Jeg tror selv det er fordi den er utæt ved cylinderen, pga dårlige pakninger og den knækkede pindbolt.
Men hvad tror i scootergalleri?
sep 2007
Følger: 157 Følgere: 153 Scootere: 14 Emner: 162 Svar: 1.748
maj 2009
Følger: 41 Følgere: 177 Scootere: 41 Annoncer: 6 Emner: 259 Svar: 4.869
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.711
Dernæst, så skal du gå hele din tændings igennem.
Når en scooter skyder ud af udstødningen, så er det fordi den misser en gnist og det sender uafbrændt benzin ud i udstødningen. Når så gnisten kommer, så sprænger det i udstødningen og derfor kommer knaldet der og ikke i cylinderen.
maj 2009
Følger: 41 Følgere: 177 Scootere: 41 Annoncer: 6 Emner: 259 Svar: 4.869
Men har altså læst i forskellige scooter forum´er at der var folk som havde samme problem med at den skød ud af udstødningen..
Der var en hvor hans problem skyldes at cylinder og stempel havde sat sig.
En anden havde samme problem pga utæt bundpakning..
Det skal siges den heller ikke skyder mere
Skyder ud af udstødning og vil ikke starte. Why?