{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
467 visninger | Oprettet:

Det er da for latterligt ? {{forumTopicSubject}}

skal hjælpe min storebrors ven med at finde en scooter (hans første) så finder jeg en fin jog r fra 06 gået de 6-7 tusind km og så mener min far at det er dumt for den går sikkert hurtigt i stykker (HELT SIKKERT) han mener self en fuckin hot fra 07 som har kørt det samme skulle være bedre køre mæssig og motoren...

Altså helt ærligt hvad synes i? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det er da for latterligt ?
  • #1   1. maj 2012 lollol

• #2   1. maj 2012 Min Jog R har rundet 11.000, er tunet og kører stadig fantastisk!

• #3   1. maj 2012 yamaha er dyrt at reperere og deres ledningsnet er helt fuckt
    en hot er billig i dele og deres el holder sq ville sq også vælge en hot frem for yamaha jog r det skal også siges at jeg personlig mener at den nye jo er fucking grim

• #4   1. maj 2012 Efter mine erfaringer har hot 50 en svaghed med ledningsnettet nede ved tændingen, da det sidder så udsat for vand og fugt osv... Så det er noget lort, hvis det først begynder og give problemer smiley

• #5   1. maj 2012 yamahaen er ikke specielt meget dyrer en pgoen, man behøver jo ikke købe originale dele hvis noget går i stykker.. Jeg ville KLART tage jog R'en

• #6   1. maj 2012 Min hot runder snart 34.000 den er tunet køre omkring 100-110 km/t starter og køre perfekt HVER dag. Det er en maskine der kan holde til at køre rigtigt mange kilometer. Der er bla. en som får lavet service ved den mc biks hvor jeg arbejder, og han's kilometerviser viste 77.xxx ved sidste service. Hvor jeg skiftede han's udstødning udelukkede fordi den gamle var rustet op.
    En jog er også en fin maskine men syntes generelt man skal holde sig fra dem hvis de er brugt, da de som regel er vildt overskruet. De er også slemme til at få mange dumme skavanker hurtigt.

• #7   1. maj 2012 Begge 2 er rigtig gode, men Jog R har generelt en højere værdi og den er billigere at tune. Dog så er der ufatteligt mange brugte dele til salg til Hot50, men jeg havde stadig valgt en Yamaha, for en Yamaha, den "ska man ha"

• #8   1. maj 2012 Dog så er skjoldene på Jog R meget skrøbelige og alt alt for dyre at skifte hvis de knækker. Hot50 skjoldsæt koster 700,- komplet i farve. De andre skjolde koster heller ikke ret meget.

• #9   1. maj 2012 Heine du har da hat forstand på hva du snakker om.
    Markedet for minarelli dele er meget større end hot, både standard, tun og elektronik.
    En hot50 har så mange svagheder, bremser er dårlige, nogen er heldige med motoren at den kører langt, andre er ikke, det en 50/50 chance at ta.
    El stopper med at virke, kickstarter skjoldet går i stykker, dårlige låse.

Havde ikke engang overvejet hot50 frem for jog r. det den simpelthen ikke værd.

• #10   1. maj 2012 har sq selv haft en hot hader dem med tunge ruller lyder det alligevel som om man køre 200 men køre 50, synes sq hot's skjolde er skrøbelige og er ikke specielt glad for at køre på dem da jeg synes de er stive i det og med dårlig ryg sidder man af H til.

Med jog R'en kan jeg selv bedst li den er nem at styre holder godt går godt osv har kørt på en med TP da jeg var 7-8 år og der kunne jeg nogenlunde styre den så synes selv det ville være den bedste scooter ; )

• #11   1. maj 2012 Nå ja, nøglerne passer fra den ene scooter til den anden.... Undgå Hot50!!!!! Køb Yamaha.

• #12   1. maj 2012
    Marcel : det er det jeg siger til ham men neej hotten er nyere og kopi af yamahas scootere så ifølge min vens far må hotten være bedre....

• #13   1. maj 2012 HAHAH Ja selvfølgelig.
    Sig til ham han skal købe en telefon fra fks telmore, og finde en kopi i kina, og se hva der bedst.

• #14   1. maj 2012 jep har prøvet det men det er dsv ikke mig der bestemmer jeg skal bare ''hjælpe'' med at finde en men gider de høre på mig neeeej

• #15   1. maj 2012 Marcel : Go idee men hvis han bliver sur så har jeg ikke nogen til at lave min computer gratis mere når det går galt ; )

• #16   1. maj 2012 Så må du hellere selv lære det, det ikke så svært smiley

• #17   1. maj 2012
    ---Søren-- -

forkert hot er sq deres egen men cpi popåcorn er bygget på licens fra yamaha og popcornen og jog r køre næsten med 100% identisk ledningsnet da halvdele af alle delene kommer der fra. og hvorfor blev popcornen så bygget på licens. yamaha impotøren thansen samt cpi i canada siger alle 3 at popcornen blev bygget for at yamaha hvade en ide om hvordan deres nye jog R skulle se ud

• #18   1. maj 2012
    heine < : ikke for noget men det er meget muligt det er overhovedet for Thansen der siger det tror ikke på det kender selv en som skal til at designe deres cykler han har aldrig designed en cykel og han er ikke mekaniker så det er sq nemt at komme ind i deres system.

Kommentér på:
Det er da for latterligt ?

Annonce