{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
585 visninger | Oprettet:

HJÆLP med Fjernstart og Jog R {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har monteret fjernstart på min Jog R, alt virker, dog giver den ikke tænding på fjernstart, så den virker kun når nøglen også er drejet !!! Jeg har læst at andre også har det problem, men har ikke fundet den rigtige løsning endnu. Men er der en der har monteret på en Jog R, der kan fortælle hvilken ledning bag på tændingslåsen der skal klippes. Jeg har en manual der siger den sort/hvide og en anden der siger den sorte. Det er den fjernstart fra KGI, men det har vidst ingen betydning, de installeres på samme måde. Jeg er ret sikker på at det er den ledning der styrer tændingen til motoren, så please hjælp.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP med Fjernstart og Jog R
  • #1   14. mar 2012 Er der ikke startspærre på en jogr

• #2   14. mar 2012 hvis du klipper den ledning, kan du vel altid starte den uden tænding hvilket gør den ubeskriveligt let at stjæle!

• #3   14. mar 2012 Jeg tror ikke at der er startspærre på en Jog R, jeg kan jo se at andre herinde kan få det til at virke på den OG den ledning der skal klippes skal så monteres i alarmen, så den netop ikke er let at stjæle.
    Så spørgsmålet er "bare" hvilken ledning har JER der har fået det til at virke klippet og så monteret på alarmen

• #4   15. mar 2012 Er der overhovedet ikke nogen der kan bekræfte at fjernstart virker på en Yamaha Jog R ?? Hvis så må jeg jo selv bøvle videre med ledningerne.... Jeg er bare ret sikker på at ledningerne sidder rigtigt nu.

• #5   19. mar 2012 Bare til orientering, så har jeg fået fjernstart til at virke, til andre som måtte have det samme problem. Jeg har monteret den ene ledning direkte på stel. Det drejer sig om den ledning man klipper over, den del der går ind i CDI´en, har jeg monteret direkte på stel, så virker fjernstart fint. Håber det kan hjælpe de andre der skriver om det samme problem herinde. Hvis ovenstående forklaring ikke lige forståes så skriv endelig, så skal jeg prøve at være mere præcis.

Kommentér på:
HJÆLP med Fjernstart og Jog R

Annonce