{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
273 visninger | Oprettet:

drivhjul til stalker passer det til runner ? {{forumTopicSubject}}

http://www.kgi.dk/product-9473-287.php dette hjul som sidder på krumtappen til at drive oliepumpen passer det på runner for når man går ind under runner kommer den ting der ikke frem som den gør ved stalker o.O det er en stalker med runner motor som er ac (tror jeg) ved ikke om blokken er lc hvordan ser man det ?

nå men vil gerne have olieblander på, også fordi at det drivhjul giver den rette afstand til det hele for min kickstarter takker helt vildt over og har prøvet med lidt forskellige afstandsskiver men kan ikke lige ramme syntes jeg ikke .

men passer det hjul det ville jeg da mene det gjorde ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  drivhjul til stalker passer det til runner ?
  • #1   18. feb 2012 og har et andet spørgsmål når jeg sætter det store drivhjul i blokken den som sidder bag oliepumpen og ikke den på krumtappen, så når jeg sætter beslaget på http://www.kgi.dk/product-7696-287.php så er der afstand ind til drivhjullet. men der er hul i beslaget tilsvarende til drivhjullet som om beslaget skulle gå helt ind til drivhjullet og holde på den med det store hul i beslaget.

men det gør den ikke så drivhjullet kan bare sidde og rasle helt vildt .

• #2   18. feb 2012 Der er ikke forskel i den der skal på krumtappen. Hvis den ikke er i så vil din rem køre røv skævt og tror faktisk slet ikke du er i stand til at spænde varioen fast. Hvis din kickstarter tander over er det mest sandsynligt kickstarter drevet der sidder fast på tappen og derefter selve armen der bliver tandet ud og griber i krumtappen. De bliver slidt på et tidspunkt, det er simpelthen uundgåeligt.

At der er afstand mellem pumpe og drev i blokken kan jeg helt ærligt ikke huske om der er, men hvis ikke drevhjulet kan bevæge sig frem og tilbage på akslen er det lige gyldigt om det er der.

• #3   18. feb 2012 Okey men får måske fat i en i morgen smiley men det store drev så sidder på den nippel i blokken kan nemlig godt rykke sig frem og tilbage op til beslaget og tror den lille rem vil ryge af smiley

• #4   18. feb 2012 Men det med remmen vil køre skævt jeg har afstandsskiver i nu så den køre lige smiley

Kommentér på:
drivhjul til stalker passer det til runner ?

Annonce