{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.282 visninger | Oprettet:

Lakfjerner ?? hvad er best og hvor kan det købes?? {{forumTopicSubject}}

mojn,s sg hoveder jeg i gang med at fjerne lak på nogle alu fælge og har smurt en af dem ind i Nitromors en slags lak fjerne.
men sys kun det virker lidt kommer små bobler og så de steder hvor der kommer de små bobler kam man tage i små områder lakken af men stadig ikke det hele nogen der kender en bedre lak fjerner ??og hvad den hedder og self hvor man kan få den henne ????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lakfjerner ?? hvad er best og hvor kan det købes??
  • #1   11. feb 2012 polyfilla i silvan eller thansen. det koster 50 kr og skal bare klasket på så efter 30 min kan du fjerne det med en stiv børste. eller en opvaskesvamp

• #2   11. feb 2012 Flügger har en gel lak fjerner. Men om den er bedre end den du har ved jeg ikke. Min erfaring er, hvis der sidder meget maling, at det skal tages af flere omgange.

• #3   11. feb 2012 Nitromors er ligeså godt som polyfilla, det virker bedst hvis du smører det på med en lille pensel, og lader det sidde 3-5 minutter, du kan så skrabe det af med noget der ikke ridser, f.eks. en spartel der er slebet sløv i hjørnerne.

Husk at bruge handsker.

Kommentér på:
Lakfjerner ?? hvad er best og hvor kan det købes??

Annonce