{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
518 visninger | Oprettet:

Hjælp til bilradio {{forumTopicSubject}}

Davs med jer, håber i kan hjælpe mig med et lille problem.. Når jeg sætter min radio til i bil kan jeg ikk tænde den.. Men når jeg sætter stikket i til radioen kan jeg høre at der er noget der slår til, men kan bare ikk tænde den.. Det er en sony cdx-gt410u jeg har sat i min Opel astra.. Pleace hjælp mig.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til bilradio
  • Jesper  K
    Jesper K Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 6 Følgere: 5 Svar: 153
    #1   3. feb 2012 Som regel er der to plus ledninger, en til tændingsstrøm, og en til konstant.
    De er som regel rød og gul i farven..
    Prøv at give dem begge konstant plus, så burde det virke.

• #2   3. feb 2012 Det vil sige at den konstante strøm i de orginale ledninger skal deles op i to ?

• Jesper  K
    Jesper K Tilmeldt:
    jan 2012

#3   3. feb 2012 Altså har du bare sat den til med de originale stik fra bilen?
    Eller er der "makket" lidt i ledningerne?

et billede vil hjælpe, så kan jeg måske fortælle dig hvor det går galt!

• #4   3. feb 2012 Stikket fra radioen passede ikke i de orginale.. Så jah vi har "cuttet" dem.. Kan lige smide et billed ind i morgen.. Gider ikk ud i kulden nu xD

• Jesper  K
    Jesper K Tilmeldt:
    jan 2012

#5   3. feb 2012 Men hvis du splejser den gule og røde ledning fra radioen sammen, og sætter den til plus fra bilen, så er den klaret.
    Men det er nu ret nemt at se sig frem til med en prøvelampe eller et multimeter.
    Grunden til der er to ledninger til plus fra radioen er at du kan lave så radio starter med bilen, og slukker ligeså!

• #6   4. feb 2012 Så har jeg lavet et fotoalbum på min profil.. Der kan du bare gå ind og kigge..

Kommentér på:
Hjælp til bilradio

Annonce