{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.427 visninger | Oprettet:

Tager mange omdrejninger {{forumTopicSubject}}

Min scooter er begyndt og tag mange omdrejninger men uden den rigtig tager fat når man køre.
Jeg har lige skiftet ruller på den igår, men det hjalp ikke på det, scooteren har kørt 21 tusind og tror faktisk ikke den tidligere ejer har skiftet nogen dele på den. har i nogen forslag til hvad der kunne være galt??
Det skal siges at skiven er pillet på den, men det mener jeg bare ikke har den store indflydelse.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tager mange omdrejninger
  • #1   31. jan 2012 kobling rem forkerte ruller??

• #2   31. jan 2012 jeg har kommet tungere ruller i end standart, koling har jeg overvejet , men er det kun når man starter koblingen har noget og sige.. ??

• #3   31. jan 2012 nej når motoren kommer op i omdr. så mærkeligt nok for det hele varisiden til at køre hurtiger samt kobling og ved de omdr trimfjederne nu er til slår koblingsbladene ud da de bliver slunget og så griber pladerne skålen som trække baghjulet men hvis koblingspladerne er slidte går der længere til altså flere omdr inden den tager ved og hvis der så ikke er mere belægning kan den jo så næsten overhovedet ikke tage fat smiley

• #4   31. jan 2012 når jeg starter den, når den er kold tager den os rigtig mange omdrejninger så den faktisk kører , og du kan ikke bremse den, men når den så er blevet varm står den normalt i tomgang, ved ikke om det har noget og sige med koblingen ????

Kommentér på:
Tager mange omdrejninger

Annonce