{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
375 visninger | Oprettet:

Lang tid om at tænde {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har en Gilera Stalker som er omkring et år gammel.
Her på det seneste har den været riiiiiiigtig svær at starte, skal stå og kicke bogstavelig talt nonstop i ca. 10 min hver gang den har stået natten over og blevet kold.
Der har været sukker i tanken, det vil sige også i hele motoren, skal lige siges at det ik var mig der hældte det i, og ved ikke hvem det er. Efter det har jeg fået nyt cylinderkit(Malossi Sport 70cc), renset hele blokken inden i, motor, kabu osv. Efter det har den været lang tid om at starte, men slet ikke som nu... Nogen ideer? Topstykke som ik er spændt? ny kabu? what?

Kig på min profil for info om knallerten.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lang tid om at tænde
  • #1   19. jan 2012 Tænder du knallerten og starter lyset? smiley

• #2   19. jan 2012 Kun oppe ved speedometer og alt det smiley ikke lygterne. Men det kan også være fordi der har været rodet lidt ved dem.. lad mig sige det sådan her. hvis jeg trykker på kort lys så lyser den øverste lygte kun, og langt lys så lyser begge lygter med alm. lys.. aner ik hvordan vi gjorde smiley

• #3   19. jan 2012 Var lige nede og kicke for at prøve at se, og som altid lyder det første kick som om den er lige ved at starte, så lyder den total død bagefter.. så bliver det laaaaaangsomt bedre og bedre også starter den endelig i en ok lav tomgang, hvor hvis man giver gas går den ud. den skal stå og blive lidt varm og så skal man lege med gassen.. Den lever lidt sidt eget liv smiley
    Jeg ved godt hvad det lyder som, håber bare ikke jeg behøver ny tænding..

Kommentér på:
Lang tid om at tænde

Annonce