{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
324 visninger | Oprettet:

Sting gaskabel.. WTF ?!?!?! {{forumTopicSubject}}

hey,

jeg har såèn sting.. og her efter at den stået stille her i par dage så har gaskablet sat sig fast..

så jeg har jo selvføldig skildt den af og fundet fejlen.. og det er så der hvor min viden om gamle knallerter ikke rigtigt ka bruges til noget efter som at den har såèn dimmer nikkel som det ene gaskabel går den i ( gaskablet deler sig i 2 et sted ) og der i har gaskablet så sat sig fast i / den dims den ska "trække" i er rustet fast eller så noget i den stil..

min lille viden om knallerter der er nyere end 1978 siger mig at det er en olie blander.. men eftersom at der hverken er olie tank på den i forvejen eller noget og jeg blander olie i benzin på alle mine maskiner i forvejen så har jeg eneligt bare tænkt mig at klippe kablet over.. men mit spørgesmål er så
er det en olie blander eller har den noget at gøre med kadangakslens smørings system eller så noget.. den sidder nemlig helt bag på motoren ved gearkassen og ikke oppe ved cylinderen osv..

nogen der har en ide om den er en olie blander til benzinen eller noget med gearkassens smøringssystem at gøre ?? er lidt i tvivl efter som at den ikke har nogen olie tank ! :S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sting gaskabel.. WTF ?!?!?!
Kommentér på:
Sting gaskabel.. WTF ?!?!?!

Annonce