{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

Søger seriøs KARBURATOR hjælp!!! {{forumTopicSubject}}

Dav hvordan kan det var at min karburator løber over. skal nævnes det er i dyssen lig just nedeunder gasspjældet. og hvis jeg holder for den så løber det over i overløbs slangen i bundkaret smiley Håber i forstår ellers må jeg smide billede op af den. det er til en 125ccm kina


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opvask jeg ikke kan overskue 300 kr.
  • Samling af møbler og diverse monteringer 4.000 kr.
  • Klippe hæk 1.500 kr.
  • Husrengøring 2.240 kr.
  • Vinduespudsning. Lejlighed 3.sal på Amager 875 kr.
  • Installer armature 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger seriøs KARBURATOR hjælp!!!
Kommentér på:
Søger seriøs KARBURATOR hjælp!!!

Annonce