{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  street magic ledningsnet
  • #1   19. sep 2011 det er ikke nemt da du får brug for alle komponenter der er på det for at den kan gniste, streeten er lidt speciel.. hvis du går helt død i det og får lyst til at sætte den til street magic mekaniker er jeg tilrådighed i århus, jeg kan ledningsnettet ud og ind, plus jeg har et ekstra tændings system til at ligge så man kan af prøve fejlende komponenter. er uddannet inden for elektronik.

• #2   19. sep 2011 jeg kan også reperere det gamle ledningsnet professionelt

• #3   19. sep 2011 Tak for svar;-) men det lyder dyrt smiley tror måske bare jeg sætter en mina motor på- det er da træls man skal bruge alle komponenterne :-S kan også bare være det ikke er sat ordenligt til og forstår ikke hvorfor der skal være 12v til?

• #4   19. sep 2011 cdi skal have strøm for at virke, det skal komme fra stator gennem spændings regulatoren ( den del der lader batteri) så har den strøm, men at der er et batteri er ingen dårlig ide, da det udjævner spændingen

ja der er en del der skal være i orden på streeten før den kører og mange har problemer med det. at sætte et batteri på kan også hjælpe med fejl findingen da der er 4 ting som kan fejle det kan an halvere med batteriet,

nu er jeg samler så det skal være originalt hos mig så jeg sætter ikke bare en mina motor på..

Kommentér på:
street magic ledningsnet

Annonce