{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.325 visninger | Oprettet:

Suzuki Fz50 problem {{forumTopicSubject}}

Hey folkens,

Jeg har købt mig en fz50 men den sprøjter olie ud af udstødningen når man kører eller den bare holder i tomgang, har i forslag til hvad der kan være galt?

Og så 4 takter den når den kommer op på 40km/t og så skal man slække lidt på gassen så 2 takter den igen indtil den rammer de 40km/t smiley Nogen forslag til hvad der er galt med den?

Mvh Barvid

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Suzuki Fz50 problem
  • #1   6. sep 2011 Hvis fzen har stået stille kan den ryge meget da soden i uds bliver blød. Kør 20km med bundgas det plejer at brænde den igennem. Men det kan også være at simringen mellem gearolien og krumtap hus er gået så æder den gearolien.

Der med at fir takte kan være du skal rense luft filter og stråle rør i karburator, men det kan også bare være den skal have én halv/ hel omgang ud på luft skruen..

• #2   22. aug 2012 Hej, den sprøjter stadig olie ud af udstødningen og den ryger stadig helt vildt. Den kan dog kun køre 28km/t og hvis jeg slipper gassen meget lidt så kører den 32 km/t men knallerten hakker i det, den har ikke den der summende 2takt lyd smiley

• #3   22. aug 2012 har du både olie i blander systemet og i benzinen?
    Den får formeget benz hvis den firtakter som du siger, den kan skyldes at du har for stor dyse eller at lydt filteret er meget beskidt eller at din karburator er ude af justering på luft skruen. Jeg kan fikse det for dig i Århus hvis det har interesse.

• #4   22. aug 2012 Det kan også være choker der sidder fast.. I åben posision.

Kommentér på:
Suzuki Fz50 problem

Annonce